Anksčiau jau rašėme, kad pirmąją ralio dieną čempionato lyderis ir jo komanda pasitraukė iš kovos dėl titulo.
Netrukus S.Ogier rado savęs vertą priešininką. Garsusis prancūzas kartu su „Hyundai“ vairuojančiu Esapekka Lappi ėmė keistis pozicijomis, kai greičio ruožą laimėdavo tai vienas, tai kitas lenktynininkas. Po SS5, pasiekus serviso zoną, E.Lappi pirmavo 1,4 sek.
„Aš tuo labai patenkintas. Juk Sebastienas Ogieras yra laimėjęs Meksikos ralyje daug kartų, o mes sugebame prilygti jo tempui. Žinoma, dar matau vietų pagreitėti, stengsiuosi tai padaryti antroje dienos pusėje“, – po SS5 sakė E.Lappi.
Tuo tarpu Thierry Neuville turėjo problemų su savo bolido variklio hibridine dalimi, dėl to praradęs laiko, atsiliko.
Didžiausiu antros dienos nelaimėliu tapo japonas Takamoto Katsuta („Toyota“), kuris tą dieną šventęs savo gimtadienį, tai liūdnai paminėjo nuskriedamas nuo skardžio.
Japono „skrydis“ nuo skardžio matomas nuo 2:00
SS6-SS10 greičio ruožų apžvalga
Antroje dienos pusėje E.Lappi atrodo pavyko rasti savo minėtą papildomą resursą, kurį išnaudojęs jis padidino savo persvarą prieš S.Ogierą iki 5,3 sek.
„Aš esu tuo labai nustebintas. Tai buvo turbūt geriausia diena mano karjeroje.
„Aš visada tikėjau, kad galiu žengti koja kojon su lyderiais, tačiau pirmauti ir lygioje kovoje už savo nugaros palikti S.Ogier – apie tai tikrai niekada negalvojau. Važiuodamas nejaučiau, kad esu greičiausias. Tiesiog žinojau, kad mūsų tempas geras“, – sakė po antros dienos pirmaujantis E.Lappi.
S.Ogier ant kulnų minti taip pat bandė jo komandos draugas „Toyota Gazoo Racing WRT“ komandoje E.Evansas. Visgi trečioje vietoje pasibaigus pirmai ralio dienai likęs britas, atsilieka nuo lyderio jau 30,1 sek.
T.Neuville lyg nebūtų gana problemų su hibridine variklio dalimi, antroje dienos pusėje stabdė ir apgadintas galinis amortizatorius. Dėl visų šių priežasčių pirmąją dieną belgas baigė su 39,8 sek. deficitu.