Naudoti lanksčius priekinius sparnus „Formulės-1“ čempionate yra griežtai draudžiama. Kad komandos nepažeidinėtų taisyklių, FIA atlieka specialius lankstumo testus.
Komanda spėjo pasirūpinti tuo, kad naujoji bolido nosis įveiktų privalomus avarijos testus, priešingu atveju nebūtų galėjusi jos naudoti bandymų metu. Ekipai liko tik vienas žingsnis – įveikti lankstumo testą. Tik tada „Mercedes“ galės naudoti naują nosies ir priekinio sparno konfiguraciją lenktynėse.
Teigiama, kad prieš atliekant FIA testą, komanda atliks lankstumo bandymus savo bazėje.
Kalbama, kad priekinė konstrukcija kol kas nėra pakankamai tvirta, tad ekipai nepavyktų įveikti lankstumo testo. Manoma, kad komandai kol kas sunkiai sekasi įveikti naują iššūkį. Didžiausias galvos skausmas – itin mažas tarpas tarp nosies elementų, laikančių priekinį sparną.
Iki pirmų sezono lenktynių „Mercedes“ specialistai turės rasti būdų, kaip sutvirtinti priekinę konstrukciją arba sukurti naują sparną laikančių elementų koncepciją.