„Mercedes“ ir „Aston Martin“ pristatė F1 saugos ir med. pagalbos „raketas“

Naujasis „Formulės 1“ sezonas startuos jau kovo 20 d. Bahreino GP. Šią savaitę dar vyks testai.
Mercedes Benz AMG ir Aston Martin F1 saugos automobiliai
Mercedes Benz AMG ir Aston Martin F1 saugos automobiliai / 15min koliažas

„Mercedes“ AMG pristatė visiškai naują sportiškų automobilių porą, kuri 2022 m. „Formulės 1“ pasaulio čempionate atliks saugos ir medicinos pagalbos misijas. Šias pareigas „Mercedes“ dalinsis su „Aston Martin“.

Kaip ir pernai, „Aston Martin“ saugos automobilį „Vantage“ bei medikų visureigį DBX matysime 12-oje (iš 22-iejų) F1 etapų. DBX medicininis automobilis išvysto beveik 550 AG ir 700 Nm sukimo momentą ir pasiekia maksimalų 291 kilometrų per valandą greitį.

Jis veža privalomą saugos įrangą, įskaitant medicinos pagalbos priemones ir gesintuvus.

Visuose kituose etapuose Berndas Maylanderis, nuo 2000 m. vairuojantis F1 saugos automobilį, sėdės prie „Mercedes“ vairo.

Du įspūdingi „Mercedes“

Naujojo sezono saugos automobilis – „Mercedes AMG GT Black Series“. Jį varo 4 litrų darbinio tūrio variklis su dviem turbinom, išvystantis 700 AG. Šis saugos automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,2 sek., o maksimalus greitis siekia 325 km/val.

Naujasis med. pagalbos automobilis „Mercedes AMG GT 63 SMATIC+“ taip pat skrieja kaip raketa: 4 litrų variklis su dviem turbinom išvysto 639 AG ir iki 100 km/val. įsibėgėja taip pat per 3,2 sek.

Keturiais ratais varomame medicininiame automobilyje gali tilpti trys medikai ir jų gelbėjimo įranga.

„Mercedes“ saugos ir med. pagalbos automobilius pirmą kartą trasoje pamatysime jau Bahreine, kovo 20 d.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis