Naujasis W07 nuo praėjusių metų automobilio skiriasi nestipriai. Didžiausi pokyčiai pastebėti aerodinamikoje, galinėje bolido dalyje. Minimaliai pakito automobilio išdažymas, kuriame ir toliau dominuoja sidabrinė spalva.
„Kadangi taisyklės beveik nepasikeitė, sunku buvo sukurti visišką bolido revoliuciją. Vis dėlto stengėmės tai padaryti dirbdami net ir prie menkiausių detalių“, – sakė vienas iš „Mercedes“ ekipos vadovų Paddy Lowe.
„Nors naujasis bolidas iš išorės beveik niekuo nesiskiria nuo automobilio, kurį naudojome pernai, viduje slypi gana daug nedidelių revoliucijų.“
Lyginant su pernykščiu W06, naujasis bolidas gerokai garsesnis, variklio darbinis garsas gerokai žemesnių dažnių. Tai lėmė naujasis techninis reglamentas, pagal kurį komandos privalo naudoti kitos konstrukcijos išmetimo sistemą.
Viešas W07 debiutas įvyks vasario 22 d. F-1 bandomuosiuose važiavimuose Barselonoje.
Iki šiol savo naujuosius automobilius jau parodė „Renault“, „Red Bull“, „Williams“ ir „Ferrari“ (tik dvi pastarosios parodė visiškai naujos konfigūraricjos bolidus).
Naujasis F-1 sezonas startuos Australijos „Grand Prix“ kovo 20 d.