„Mercedes“ pristatė „Formulės 1“ bolidą W13. Kuo G.Russello istorija primena J.Alesi?

2022-ieji vienareikšmiškai bus lūžio metais vokiečių koncerno komandai. Jų inžinieriams ne tik teko kone nuo nulio perkurti bolidą, tačiau ir į komandą ateina kaip niekad alkanas, galbūt perspektyviausias rikiuotėje pilotas.
Mercedes pristatė 2022 m. Formulės 1 bolidą W13
Mercedes pristatė 2022 m. Formulės 1 bolidą W13 / Mercedes nuotr.

Koks bus naujojo W13 bolido tempas? Ar L.Hamiltonas atsistatys po pralaimėjimo jaunajam M.Verstappenui, kai toje pat komandoje turės jau kitą sportininką su degančiom akim?

Ar G.Russellą gali ištikti J.Alesi likimas?

Kiekvienas jaunas žmogus norintis prasimušti susiduria su galybe kliūčių. Viskas tikrai nėra taip paprasta, kaip atrodo iš šono. Parodyk greitį ir tau visos durys atsivers... Ne, kartais turi atsirasti tinkamu laiku ir tinkamoje vietoje, kartais tau turi elementariai nusišypsoti sėkmė, kitu atveju turėsi sunkiai ir ilgai dirbti. Nors ir G.Russellą mėgstama lyginti su garsiuoju tėvynainiu Lewisu Hamiltonu, jų istorijos labai skiriasi.

Jei Lewisas jau pirmame sezone kovojo dėl titulo „McLaren“ komandos gretose, George‘as net tris metus turėjo važiuoti rikiuotės gale besivilkusioje „Williams“ komandoje. O dabar net ir gavus šansą sėsti prie aštuonis kartus iš eilės konstruktorių taurę laimėjusios komandos bolido niekas dar nebaigta. Juk šiais metais bolidai visų perkurti iš pagrindų.

Jeanas Alesi (Studio Harcourt/ fr.wikipedia nuotr. (CC BY 3.0)
Jeanas Alesi (Studio Harcourt/ fr.wikipedia nuotr. (CC BY 3.0)

R.Russello situacija kur kas labiau primena Jeano Alesi istoriją. Priminsime, Jeanas 1991-aisiais irgi po kelių sėkmingų metų vidutiniokėje „Tyrell“ prasibrovė į „Ferrari“ ekipą. Jo komandos draugu irgi buvo tų laikų F1 mega žvaigždė Alainas Prostas. Tuomet irgi atrodė, kad šalia grando ateina perspektyviausias pilotas pasaulyje, J.Alesi irgi atėjo į neseniai artimoje kovoje čempionate pralaimėjusią stiprią komandą. Kuo viskas baigėsi?

Jeanas Alesi prisijungė prie italų komandos būtent tais metais, kurie buvo prasčiausi „Ferrari“ istorijoje. Jis per penkis ten praleistus metus iškovojo vos vieną pergalę ir niekada rimtai nepretendavo į titulą. J.Alesi taip niekada ir netapo tuo, kuo visi manė, kad taps. Ir didele dalimi dėl to, kad net pasiekus išvajotąją vietą garsioje komandoje, konkurentai tiesiog turėjo pažangesnius bolidus.

2022-ieji bus didelių pokyčių metai. Kas jei į priekį išsiverš „Red Bull“ ar bet kuri kita komanda? Kas jei G.Russellas nesugebės susitvarkyti su visu dėmesiu ir spaudimu tenkančiu pagrindinių komandų pilotams? Labai norisi, kad nuogąstautume be pagrindo. Nes tokį sunkų kelią nuėjęs G.Russellas atrodo vertas šanso nors parodyti, ką iš tiesų gali, tačiau juk ne viskas gyvenime priklauso nuo mūsų norų.

„Formulė 1“ visada buvo pirmiausiai inžinierių, o tik po to jų sukurtais bolidais besivaržančių lenktynininkų čempionatas.

„Mercedes“ švenčia pergalę: M.Masi atleistas, o Lewisas Hamiltonas pasiliko

Amerikiečių kompanijai įsigijus „Formulę 1“ jos populiarumas Šiaurės Amerikoje staigiai pakilo. Pavyzdžiui, F1 superfinalą Abu Dabyje Jungtinėse Valstijose stebėjo daugiau žmonių, nei antra JAV religija tituluojamo amerikietiško futbolo finalą – „Super Bowl“. Vis dėl to didžiausio ažiotažo susilaukė visų pirmu skandalingas lenktynių direktoriaus Michaelo Masi sprendimas, kuris nulėmė čempionato baigtį. Ilgai netilo kalbos apie tolimesnę jo karjerą, kol prieš pat „Ferrari“ naujojo bolido pristatymą FIA pranešė, kad atleidžia jį iš užimamų pareigų.

Neabejotinai dėl to labiausiai džiaugiasi „Mercedes“, būtent jie tokio sprendimo reikalavo ištisus mėnesius. Lewisas Hamiltonas tuo tarpu visą žiemą atsitvėrė tylos siena. Vengė duoti interviu ar elementariai bendrauti su žiniasklaida. Žinoma, negalime jo kaltinti, kadangi mažavertė spauda nenustojo skambinti jam varpais ir kalbėti visokius niekus apie jo pasitraukimą.

Ne, tikras čempionas niekada neatsitrauks pralaimėjęs, net jei jaustųsi, tartum su juo kas nors pasielgė neteisingai. Į sunkumus ambicingi žmonės reaguoja visai kitaip, todėl jie ir pasiekia daugiausiai.

Muhammadas Ali profesionalų ringe pralaimėjo net penkis kartus, tačiau jo sugrįžimai po pralaimėjimų ir pavertė jį tuo, kuo dabar visi laikome – garsiausiu praeito amžiaus boksininku.

Kita „Mercedes“ pasiekta pergalė yra draudimas komandų atstovams bendrauti radijo ryšiu su lenktynių direktoriumi. Jis dar nebus absoliutus, tačiau komandų bendravimo reguliavimas bus kur kas griežtesnis nei pernai. Tuo siekiama, kad sprendimus priimantis asmuo jaustų kuo mažiau spaudimo iš šalies. Ir jo dėmesio niekas negalėtų atitraukti nuo lenktynių proceso analizavimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis