Kalbiname Darių Jonušį – „Eneos 1000 km“ lenktynių organizatorių bei BMW vairavimo akademijos mokymų vadovą.
– Dariau, kas buvo geriausias lietuvis lenktynininkas 2015-aisiais?
– Šiemet vienareikšmiškai atiduosiu savo balsą Dominykui Butvilui. Jis šiemet turėjo tikrai rimtą ralio programą ir pasiekė gerų rezultatų.
Automobilių sporte 16 metų šiais laikais jau daug, jau pasaulyje yra lenktynininkų, kurie 17 metų lenktyniauja F-1
– Kas buvo perspektyviausias lietuvis lenktynininkas 2015-aisiais (iki 21 metų)?
– Norėčiau atkreipti dėmesį, kad automobilių sporte 21 metų yra jau labai, labai subrendęs ir suaugęs lenktynininkas… Manau, kad renkant jauną, perspektyvų lenktynininką reikėtų kalbėti apie žmogų iki 16 metų.
Automobilių sporte 16 metų šiais laikais jau daug, jau pasaulyje yra lenktynininkų, kurie 17 metų lenktyniauja „Formulėje-1“.
Iš jaunimo, šiemet FIA Europos ir Pasaulio čempionatuose dalyvavo tik 2 jaunuoliai, tai Rokas Baciuška ir Justas Jonušis. Nors jie ir dalyvavo skirtingose amžiaus grupės klasėse, Rokas pasiekė aukštesnę vietą Pasaulio čempionate, todėl savo balsą atiduodu Rokui Baciuškai.
– Kas vertas Lietuvos automobilių sporto veido titulo, labiausiai prisidėjo autosportą garsindamas šalyje?
– Nepriklausomai nuo pasiekimų, Benediktas Vanagas daro daug teisingų veiksmų Lietuvoje populiarindamas automobilių sportą.
– Geriausias lietuviškas automobilių sporto renginys 2015-aisiais?
– „Eneos 1000 km“ lenktynės. Šis renginys kasmet auga ne tik Lietuvos kontekste, bet ir tarptautinėje arenoje. Į lenktynes atvažiuoja vis daugiau „pasaulinio kalibro“ lenktynininkų ir komandų. Tradiciškai ir pasaulinis „Motors TV“ kanalas daug kartų transliavo lenktynių apžvalgas.
Antradienį – pokalbis su automobilių sporto profesoriumi ir „Juta Racing“ komandos vadovu Audriumi Gelžiniu.