Paklaustas apie tai, kas 2012-aisiais nusipelnė geriausiųjų vardų Lietuvos automobilių sporte, LASF kroso komiteto pirmininkas Aloyzas Jurdonas iškart įspėjo: „Kartais mes visi per daug į ralį koncentruojamės, tad kalbėsiu apie tai, kas yra arčiau širdies.“ Beje, A. Jurdono įvardinti asmenys – ne tik jo vieno, bet ir viso kroso komiteto pasirinkimas.
Aloyzai, kas, Jūsų nuomone, vertas geriausio Lietuvos 2012-ųjų metų lenktynininko vardo?
Laurynas Diržininkas, šiais metais iškovojęs Lietuvos automobilių kroso čempionato auksą. Pamenu kaip vos prieš kelis metus jis pradėjo lenktyniauti, o štai 2012-iaisiais jis jau buvo geriausias ir Baltijos šalių kroso čempionate – tobulėjimas labai ryškus. Žavi ir jo ištikimybė „Lada Samara“ automobiliui, ir tai, kad Laurynas – ne vienadienė žvaigždė, o nuosekliai ir kantriai siekiantis rezultatų sportininkas, spėjantis dalyvauti ir kroso, ir rali-kroso lenktynėse, ir iškovoti pergales tose klasėse, kuriose konkurencija didžiausia.
O kokį lenktyninį automobilį pavadintumėt geriausiu Lietuvoje 2012 m.?
Iš nenuomotų, vietoje paruoštų, 2012-ais pagamintų ir atlaikiusių konkurenciją – Arvydo Galinio „Ford Focus“.
Ką išskirtumėt kaip žmogų, savo veikla daugiausiai prisidėjusį prie automobilių sporto populiarinimo 2012-aisiais?
Kazimieras Gudžiūnas, „Vilkyčių“ autosporto klubo siela, kuris ne tik pernai, bet jau ne vienerius metus be galo daug prisideda ir padeda automobilių krosui ir rali-krosui. Spėja ir pats varžybose dalyvauti, ir jas organizuoti, ir kitus sportininkus palaikyti.
Koks jaunasis sportininkas, Jūsų nuomone, rodė didžiausią potencialą ir jau 2013-aisiais gali pradėti skinti didžiąsias pergales?
Šešiolikmetis Kasparas Navickas, atstovaujantis “Rimo” klubui ir dalyvaujantis tiek kroso, tiek ir rali-kroso čempionatuose. Smagu matyti kaip jis pratęsia savo tėčio pradėtą kelią ir vis tobulėja žengdamas koja kojon su automobiliu.