Šįkart klausiame Lietuvos „Top Gear“ žurnalo redaktoriaus ir daugkartinio žurnalistų ralio nugalėtojo Renaldo Gabarto – kas, jo nuomone, labiausiai verti apdovanojimų šiemet.
– Renaldai, kas, tavo manymu, vertas geriausio 2012-ųjų lenktynininko Lietuvoje vardo?
– Simo Juodviršio sezonas buvo išskirtinai turtingas solidžiais trofėjais. Vaikinukas tapo „Eurolygos“ kalibro žaidėju. Kalbant apie lietuviškus startus reiktų paminėti Dominyką Butvilą – jo komanda dirbo ilgai, nuosekliai ir daug, todėl iškovotas ralio čempiono titulas teisingas atlygis. Tai profesionalu.
– Kam suteiktum įdomiausio lenktyninio automobilio Lietuvoje titulą?
– Didžiausią ažiotažą sukėlė vasarą Lietuvoje viešėjusi „Aquila CR1 LS7“. Šiuo prototipu beveik sekunde pagerintas „1000 km lenktynių“ trasos rekordas ir tai pasako pakankamai daug.
– Ką išskirtum kaip žmogų, daugiausia prisidėjusį prie automobilių sporto populiarinimo?
– Šiais metais naują puslapį mūsiškėje automobilių sporto istorijoje atvertė Darius Biesevičius – BIESAS. Solidi jo patirtis ir neabejotinas mechaniko-konstruktoriaus talentas tapo svarbiausiu ingredientu, ruošiant startui Dakaro ralyje lietuvišką ratuotį.
– Kurio jaunojo lenktynininko laukia šviesiausia ateitis?
– Turiu prisipažinti, kad mačiau pernelyg mažai, todėl tikrai negaliu daryti toli siekiančių apibendrinimų. Tačiau vienas dalykas visgi įstrigo. „1000 km lenktynėse“ penktą vietą bendrojoje įskaitoje užėmusios „Elektrobig-Žaibelio“ komandos visaverčiu nariu buvo 15-metis Ignas Brusokas. Gera pradžia.