Toks pokytis galėtų būti naudingas „McLaren“ ir užtikrinti saugią finansinę ateitį su VAG koncernu. Kol kas neaišku, ar šie įvykiai galimai yra susiję su „McLaren“ generalinio direktoriaus Mike'o Flewitto, kuris praėjusį mėnesį atsistatydino po aštuonerių metų, pasitraukimu iš pareigų.
Savo ruožtu „Audi“ (plačiau žiūrint – VW koncernas, kuriam priklauso keturių žiedų ženklas), kaip jau buvo anksčiau skelbta, pasitraukęs iš „E Formulės“, hibridiniais bagiais startuoja bekelės lenktynėse Dakaro ralyje. Tačiau, tikėtina, turi ir kitų ambicijų. Pažvelkime plačiau į didelę VAG šeimą: kokių pokyčių ir sugrįžimų galima tikėtis po šio žingsnio. Gal į F-1?
„McLaren“ komentaras
Kiek vėlokai „McLaren“ išplatintas labai lakoniškas pranešimas šią informaciją pavadino „visai netikslia“. Vis dėlto melu nepavadino ir patvirtino, kad gamintojas nuolat bendradarbiauja su tinkamais partneriais. Taigi nepaneigė, kad tarp „Audi“ ir „McLaren“ vyksta dialogas, tačiau galutinio bendradarbiavimo rezultato nenorėjo įvardyti nė viena pusė. Kita vertus, gali būti, kad britų leidinys paviešino informaciją dar faktui neįvykus. Tad visa tiesa paaiškės vėliau.
O kol kas, remdamiesi „Autocar“ straipsniu, galime tik svarstyti, kas keistųsi, jei žodis taptų kūnu.