Nepasitenkinimas dėl tylesnių F-1 automobilių kilo po pirmųjų sezono lenktynių Australijoje. Tačiau M.Hakkinenas į visa tai žiūri gana ramiai. Suomis pripažįsta, kad variklių skleidžiamas garsas yra F-1 dalis, tačiau tuo pačiu sportininkas pabrėžia, jog šis sportas privalo judėti į priekį.
„Dabar garsas tikrai nebėra toks, koks buvo anksčiau. Esu girdėjęs kokį garsą skleidžia V12, V10 ir V8 varikliai. Tačiau dabar jis yra stipriai sumažėjęs“, – pasakojo F-1 čempionas M.Hakkinenas.
„Dabar daugelis dalykų yra pasikeitę. Tačiau F-1 visada judėjo į priekį ir tai privalo daryti toliau. Jie turėjo pagalvoti apie įvairius dalykus, aplinką ir taip toliau, taigi visa tai suprantama. Žinoma, į garsą turi būti atsižvelgta, tačiau žiūrint lenktynes per TV didelio skirtumo nėra“, – tvirtino pilotas.
M.Hakkinenas labiau yra nusivylęs ne tylesniais F-1 bolidais, o šiemet įsigaliojusia dvigubų taškų taisykle. Suomio teigimu, jei pastaroji būtų galiojusi seniau, jis nė karto nebūtų tapęs „Formulės-1“ čempionu.
„Formulėje-1“ lenktyniavau dešimt metų ir tapau čempionu du kartus. Abu kartus viskas sprendėsi paskutinėse lenktynėse“, – teigė lenktynininkas.
„Pirmą kartą kovojau su Michaeliu. Iki sezono pabaigos likus vienerioms lenktynėms mus skyrė trys taškai. Jei dvigubų taškų taisyklė buvo galiojusi tada – tai būtų buvę tiesiog katastrofa – nebūčiau iškovojęs nė vieno čempiono titulo. Nemanau, kad tai puiki mintis. Neįžvelgiu tame nieko gero“, – atviravo M.Hakkinenas.