Vaizdo įrašas:
Lenktynių eiga
Žiūrėkite reportažą iš starto rikiuotės. Jis atskleis daug paslapčių apie vožtuvus ir „money or bullets“ (angl. – pinigai ar kulkos).
Dramatiškas finišas. „Juta Racing“ iškovojo antrąją vietą bendroje įskaitoje ir sidabrą GT3 PRO/AM klasėje. RD Signs – bendroje įskaitoje po gedimų pakilo į devintą vietą, o GT3 AM klasėje išplėšė antrąją vietą.
Jei RD Signs drama ištiko lenktynių metu (tuo metu buvo rikiuotės viršuje P4), kai trūko generatoriaus dirželis, tai „Juta“ privertė pasijaudinti paskutiniame rate. L.Diržiui prieš pat finišą sprogo padanga, tad iškilo dilema, kaip teisingai finišuoti. Jam tereikėjo praleisti lyderį ir tada kirsti finišo liniją, kad nereikėtų važiuoti dar vieno rato. Tačau pilotas iš pradžių pasuko į pitlane. Laimei, viskas baigėsi gerai, komandos rezultatas įskaitytas.
Ši taisyklė (kad negalima finišuoti per pitlane) iš tiesų galioja kai kuriose trasose, kur, važiuodamas pro boksus, pilotas galėtų laimėti laiko. Tačiau Misano trasos pitlane greitis ribojamas iki 40 km/val., tad laimėti pranašumą pasirenkant tokią trajektoriją nėra galimybių. Todėl jokios sankcijos netaikomos.
Liko 10 min. RD Signs jau antra klasėje, aplenkė „Hofor“. Dviejų Lietuvos komandų laukia smagus podiumas.
Pusvalandis iki finišo. Tikra drama, kuri teikia lietuviams dar daugiau vilčių. Vienas po kito lūžta automobilių varikliai, neatlaikę 12 val. lenktynių tokioje kaitroje. Sugedus vienam iš lyderių – „Hofor racing Mercedes, „Juta“ peršoko į antrąją vietą (P2) bendroje įskaitoje.
Savo šansą dar turi ir RD Signs, pasodinusi prie vairo greičiausią pilotą Paulių Paškevičių. Komanda gali pakovoti dėl P2 klasėje GT3 AM, jei ratais pasivys „Hofor“!
Valanda iki finišo. „Juta“ kol kas trečioje vietoje (P3), bet akivaizdu, kad kovos iki galo dėl aukštesnės pozicijos.
„RD Signs“ pakilo iki P10, nes neatlaikė konkurentų iš „Haas“ komandos „Audi“ variklis. Komanda kovoja dėl „bronzos“ klasėje GT3 AM.
Mantas Janavičius jau baigė savo antrą vairavimo pamainą vokiečių MRS komandoje. „Treniruotė prieš Palangą“ puikiai pavyko, nors komanda dėl gedimų nukritusi į P18.
Likus 2 val. 30 min. CODE60, sugedus „Vortex“ automobiliui, tad lenktynės sulėtėjo. Pažvelkime į rezultatus. „Juta“ kovoja dėl podiumo, kol kas P2.
„RD Signs“ – dvyliktoje pozicijoje P12. MRS pakilo iki P20.
Nuotaikai praskaidrinti (nors „Jutai“ sekasi gerai) – interviu apie krepšinį ir futbolą su Simu Juodviršiu, pasaulio kartingų čempionu:
Dar vienas linksmas siužetas – apie pikantišką dovaną, kurią Italijoje gavo „RD Signs“ komandos vadovas Eugenijus Andrulis:
Likus 4 val. iki finišo situacija tokia: „Juta Racing“ (Justas Jonušis) bendroje įskaitoje – P2, o klasėje GT3 Pro/AM – irgi P2. „RD Signs“ (su Nicola Michelon) Lambo – bendroje įskaitoje P13, o klasėje GT3 AM – P5. MRS komanda su Mantu Janavičiumi – P20 ir klasėje 992 AM – P6.
Likus 5 val. Trūko generatoriaus dirželis. Į penketuką bendroje įskaitoje taikiusi „RD Signs“ turėjo neplanuotai stoti boksuose – trūko generatoriaus dirželis. Likimo ironija: ir generatorius, ir dirželis buvo pakeistas prieš lenktynes naujais.
Komanda prarado daugiau nei 20 ratų ir tai yra labai didelis nuostolis.
Tiesa, išbandymai neapleidžia ir kitų dalyvių – buvo užsidegusi britų „CWS Engineering“ Ginetta.
Lenktynių pusiaukelė – 6 valandos. „Juta“ ir „RD signs“ svyruoja pirmojo dešimtuko viduryje. Kaip komandoms sekėsi išnaudoti CODE60 ir kitas gudrybes, netrukus žiūrėkite filmuotuose interviu.
Tuo tarpu Mantui Janavičiui, svečio teisėmis pilotuojančiam MRS komandos „Porsche“, nuotykių netrūko. Jis puikiai pradėjo lenktynes, tačiau, sėdus prie vairo kolegoms, pasipylė išbandymai...
Likus 6 val. 19 min. – dar vienas CODE60. Ką tik pasikeitęs „Jutos“ pilotas Leonardas Diržys – P5, taip pat „šviežias“ RD Signs Tim Muller – P6. MRS „Porsche“ – P24.
Likus 7 val. 19 min. – po dviejų automobilių susidūrimo posūkyje – pirmasis lenktynių CODE60. RD Signs jį išnaudojo užsukdami į degalinę. Turnyrinė padėtis automobiliams tebevažiuojant 60 km/val.: Simas Juodviršis (Juta Racing) – P5, Paulius Paškevičius (RD Signs) – P7, MRS – P22.
Po trijų valandų. Pagal lakrodžio rodykles būtų subjektyvu nustatyti tikslias komandų pozicijas. Nes nesutampa „stintų“ (pamainų) trukmė. Vienoms komandoms greičiau susidėvi padangos, kitoms pavyksta jas ir degalus pataupyti.
Arūnui Gečiauskui sustojus keisti ratų (nuvažiavus 1.20 val. stintą, kai galimas maksimalus 2 val.), situacija tokia: P5 – Juta racing, P7 – RD Signs (Audrius Butkevičius), P14 – MRS.
TV transliacijos smaigalyje buvo Arūnas Gečiauskas, bene pusvalandį kovojęs su „Kessel Racing“ Ferrari. Kačerginės trasos rekordininkas parodė, kad lietuviai – puikūs pilotai. Alessandro Cutrera Arūną aplenkė tik pasinaudojęs priešais lėčiau važiavusio varžovo priedanga. Tačiau „Ferrari“ netrukus ilgam sustojo boksuose dėl (preliminariai) variklio/degalų siurblio gedimo... Sustojęs degalų pylimo zonoje jis užsidegė, tačiau technikai ugnį numalšino.
Po dviejų valandų. Aukščiausiai iš Lieuvos komandų – P5 važiuojantys RD Signs (Nicola Michelon). P7 – Arūnas Gečiauskas (Juta Racing). MRS „Porsche“ (Manto Janavičiaus kolegos) nukrito į P17.
Po pirmos valandos. „RD Signs“ pilotas Timas Mulleris su Lambo važiuoja TOP3. Mantas Janavičius (MRS) su Porsche – P5. Justas Jonušis (Juta, Audi GT3) – P11. Iš viso startavo 27 automobiliai. Tačiau situacija pasikeis, kai komandos pradės pilti degalus ir ar stos boksuose ratų arba pilotų keitimui. Įdomu, kad kol kas išvengta CODE60 situacijų, tad komandoms nebuvo erdvės daug strateguoti.
Startas. Laimei, visoms komandoms pavyko išvengti incidentų, startas pavyko.
Lietuviškos komandos
Misano startavo trys komandos su lietuviškais akcentais.
Tai – raudonasis Šiaulių „RD Signs“ Lamborghini Huracan GT3, kurį vairuos Audrius Butkevičius, Paulius Paškevičius, Nicola Michelon ir Tim Muller (GT3 AM klasė).
„Juta Racing“ Audi R8 LMS GT3“ komandos lenktynininkų sąrašas taip pat šiek tiek pakitęs: Simas Juodviršis, Justas Jonušis, Arūnas Gečiauskas ir Leonardas Diržys (GT3 PRO/AM klasė).
O lenktyninkas Mantas Janavičius gavo paskutinės minutės pasiūlymą iš vokiečių komandos MRS GT ir atskrido tiesiai į kvalifikaciją. Jis pilotuos jam įprastą „Porsche 911 GT3 Cup“ (992 klasė).