15min pasiekė vaizdai iš šio išskirtinio automobilio pristatymo Monako miesto gatvėse. Pasigrožėkite Nico Hulkenbergo ir Danielio Ricciaro šypsenomis bei vairavimu.
Kaip ir „Megane R. S. Trophy“, „MEGANE R. S. TROPHY-R“ yra aprūpintas 300 AG varikliu. Tuo tarpu išaugusį greitį lemia sumažintas svoris (iki 130 kg), aerodinamika ir radikaliai patobulinta važiuoklė, leidžianti tvirčiau stovėti ant kelio.
Bene labiausiai stebina, kad svorio inžinieriai sutaupė ne tik naudodami kompozitines medžiagas, bet atsisakydami tokių „smulkmenų“ kaip galinis valytuvas, galinės sėdynės ir stiklų pakėlėjai. O ar pastebėjote, iš ko pagaminti šio automobilio ratlankiai? Taip, anglies pluoštas gali atlaikyti ir tokias apkrovas.
Gautas rezultatas išties atima žadą: 2019 m. balandžio 5 d. „MEGANE R. S. TROPHY-R“ pasiekė naują visų laikų rekordą automobilių su priekiniais varančiaisiais ratais kategorijoje, Niurburgo trasos Šiaurinėje kilpoje. Jis nuvažiavo 20,832 km ir 73 ratus Šiaurinėje kilpoje per 07'40''100.
„Megane R.S.“ ir „Kilpos“ istorija tęsiasi ilgiau nei 10 metų. Ji prasidėjo 2008 m., kai buvo pradėta gaminti automobilių su priekiniais varančiaisiais ratais kategorija: „Megane R. S. R26.R“ apvažiavo ratą per 8'17. Šį laiko rodiklį po trijų metų nurungė antros kartos „Megane R.S. Trophy“ versija, vairuojama šio automobilio kūrėjo ir vairuotojo Laurento Hurgono (8'07''97). 2014 metais važiavimo laikas pirmą kartą kirto 8 minučių ribą (7'54''36), važiuojant „Megane III R.S. Trophy-R“ versija.