Šiose daugiadienėse prestižinėse lenktynėse dalyvavo du ekipažai iš Lietuvos.
Istorinių automobilių grupėje finišą pasiekė 250 ekipažų. Karolis Raišys ir Ovidijus Meilūnas su 1961 m. „Jaguar“ MKII per penkias ralio paras įveikė visą 2400 km trasą. Absoliučioje įskaitoje jie užėmė 78 vietą, 13-ą klasėje ir 3-čią komandinę vietą.
Klasikinių automobilių grupėje išankstines paraiškas buvo pateikę 28 ekipažai, startavo tik 11. Septyniolika komandų į Monte Karlo ralį neatvyko dėl pandemijos apribojimų ir dalyvių ligų.
„Vilduja racing“ komandos Tado Vitkevičiaus ir Vėjūno Toleikio ekipažas su 1968 m. pagamintu ir visiškai originaliu ZAZ 965 per dvi dienas nuvažiavo 740 km.
Pirmąją lenktynių dieną, per pūgą Alpėse, šis ekipažas finišavo su lyderiais, toli palikęs kitus su panašiais automobiliais lenktyniaujančius, dalyvius.
Stebino, kad ralio techninė komisija, labai liberaliai vertino klasikinių automobilių „patobulinimus“ ir esminius variklio bei kitų agregatų pakeitimus. Deja, „patobulinimai“ nepadėjo trims ZAZ ekipažams iš Ukrainos pasiekti finišą.
Klasikinių automobilių grupėje lenktyniavę Tadas Vitkevičius ir Vėjūnas Toleikis ant finišo pakylos atvažiavo su pirmaisiais šios grupės dalyviais.
Klasikinių automobilių grupės dalyvių rezultatų ralio organizatoriai nevertino. Laimėjo visi finišavę.