Bendroje rikiuotėje „RD Signs“ startavo P12 iš 26 komandų, savo GTX klasėje – P1 iš trijų. 6,5 val. trukmės transliaciją žiūrėkite čia:
Lenktynių eiga
RD Signs tarpinį finišą pasiekė P2 GTX klasėje ir P14 bendroje įskaitoje. Rezultatą sugadino dvi sprogusios padangos.
Septintoji valanda, tiksliau pusvalandis. Deja, likus vos 10 minučių iki tarpinio finišo, vėl sprogo galinė padanga, Paulius Paškevičius turėjo priverstinai stoti boksuose. Prarasta laiko, tad į P1 GTX klasėje vėl pakilo 9und11 Racing komandos „Porsche“. Galutinis rezultatas prieš lenktynių pratęsimą sekmadienį:
Šeštoji valanda. Kol keitėsi vairuotojai ir LAMBO bakas buvo pildomas degalais, 9und11 Racing komandos „Porsche“ GTX klasėje vėl išsiveržė į priekį. Nieko tokio – prie vairo patyręs Paulius Paškevičius. Jis netrukus grąžino pirmąją vietą klasėje. Nepamiršime, dar laukia ne vienas degalų pylimas su CODE60 loterija.
Be to, netrukus lietuvių varžovai VORTEX patyrė avariją:
Tuo tarpu apsilankykime lenktynių degalinėje – ypatingos saugos zonoje:
Įdomu: kol kas RD Signs lenkia Rubenso Barrichello atstovaujamą komandą - Brazilijos Q1 Trackracin (Porsche 992 klasė, Nr. 950).
Penktoji valanda. Pailsėjęs legionierius iš Italijos Nicola Michelon antrą kartą sėda į „Lamborghini“. Italo rato įveikimo laikas geras, jis vejasi ir galiausiai aplenkia pirmoje GTX klasės pozicijoje važiavusį Nr. 719 – 9und11 Racing komandos „Porsche“. Bendroje įskaitoje Šiaulių komanda pakilo į P15. Taigi lenktynių pradžioje sprogusi padanga nuostolių pridarė, tačiau komanda mažais žingsneliais praradimus mažina.
Ketvirtoji valanda. Audrius Butkevičius vėl perima vairą. O komanda tuo tarpu atrado, kad lenktynėms pateiktos padangos pažymėtos skirtingais lipdukais. Todėl bando atrasti, kurios serijos padangos yra patvaresnės.
Trečioji valanda. Paulius Paškevičius (Lietuvos kartingų čempionas) sparčiai vejasi konkurentus. Jis pavijo ir aplenkė antroje GTX klasės pozicijoje važiavusį „Vortex“ bolidą. Tačiau kol kas nesiseka CODE60 loterijoje (kai greitis trasoje mažinamas dėl incidentų). Automobilis keletą kartų buvo per toli nuo degalinės, kad galėtų pasinaudoti „pigiu“ sustojimų degalų.
Antroji valanda. Nicola Michelon išvengė padangų sprogimų. Komanda įdėmiai sekė slėgio pokyčius padangose, kad galėtų užbėgti įvykiams už akių. Nicola sparčiai vijosi konkurentus. Kol kas komanda GTX klasėje – P3.
Pirmoji valanda, pirmoji sprogusi padanga. Pirmasis savo vairavimo pamainą pradėjo Audrius Butkevičius. Tačiau jau po 20 minučių arba 7 ratų sprogo pirmoji padanga!!! Galinė kairės pusės.
Kiek vėliau ta pati padanga sprogo ir keliems „Porsche“. „Hankook“ gamintojai nepripažįsta problemos, tačiau akivaizdu, kad ji egzistuoja.
Komanda kalbėjo su „Hankook“ padangų gamintojais, tačiau jie nieko konkretaus pasiūlyti negalėjo, tik važiuoti švelniai. Mat „Lambo“ naudojamas modelis yra žemesnio profilio, tad didelių perkrovų neatlaiko galinių padangų kordai.
Tačiau, pasak komandos lenktyninkų, jie čia atvyko pergalės (GTX pogrupyje), o ne „drebėti dėl padangų“. Todėl pasiryžo rizikai, bandys kovoti dėl pergalės. Juo labiau, kad penktadienį užtikrintai iškovojo „pole“ poziciją kvalifikacijoje. Plačiau apie padangų problemas šioje trasoje skaitykite čia.
Rezultatus galite sekti čia.
Primename, kad 12 val. lenktynės padalintos į dvi dalis dėl triukšmo apribojimų, nes Monzos trasa yra didelio parko viduryje. Šeštadienį važiavimai truks 6,5 val., po to automobiliai bus uždaryti uždarame parke (Parc Ferme).
Kviečiame susipažinti su Monzos trasa:
Italų kalbos pamokėlė su Nicola Michelon: kaip teisingai tarti „Lamborghini“?