Kvalifikacijos įrašas:
Rezultatai (GTX klasė, lietuvių numeris 720)
Kvalifikacijos eiga
Kvalifikacijoje trys komandos pilotai važiuoja po 15 min. Po to skaičiuojamas rezultato vidurkis. Tokiu būdu nustatomas objektyviausias komandų reitingas. RD Signs komanda varžosi GTX divizione (čia užsiregistravo trys dalyviai). Už šiuos automobilius greitesni yra GT3 diviziono bolidai.
Q1. Pirmasis prie vairo sėdo Audrius Butkevičius. Kvalifikacijos metu avariją patyrus Porsche Nr. 955, ji stabdoma. Absoliučioje įskaitoje A.Butkevičiaus rezultatas – 17-as. GTX klasėje – antras.
Q2. Antras kvalifikacinį rezultatą užfiksavo Nicola Michelon. Puikus pasirodymas, jo rezultatas GTX klasėje geriausias. Taupydamas padangas, komandos legionierius iš Italijos pasirodymą baigė anksčiau. Vis tiek bendroje įskaitoje net P14.
Q3. Trečias prie vairo – Lietuvos kartingų čempionas Paulius Paškevičius. Jis taip pat greitai užfiksavo greitą ratą. P1 GTX klasėje! Paulius taip pat net neišnaudojo jam skirto laiko kvalifikacijai, nes su užduotimi susitvarkė greitai. Bendroje įskaitoje su greitesniais varžovais RD Signs – P12.
Pergalė klasėje. Tačiau labiausiai džiugina, kad, susumavus rezultatus, Lietuvos komanda GTX klasėje iškovojo „pole“ poziciją.
Sproginėjančios padangos
Jau treniruočių metu ketvirtadienį išryškėjo privalomų „Hankook“ padangų bėda. Tų išmatavimų, kurie tinka „Lamborghini“ modelio padangos neatlaiko Monzos apkrovų.
Jos galimai per žemos, o kordas per silpnas. Tiesa, padangos treniruočių metu sproginėjo ir kitiems dalyviams, tik rečiau.
Tad kvalifikacijos rezultatas yra labai svarbus, bet gerokai svarbesnis padangų klausimas: jas reikia nuolat tikrinti, ar nėra pažeidimų.
Dėl to komanda tarėsi ir su lenktynių organizatoriais, ir su padangų gamintojais, kurie tieisog siūlo važiuoti... lėčiau ir nevažiuoti per „kerbus“. Tokiu būdu tektų ilginti trajektorijas ir „RD Signs“ komandai tokia situacija nepatinka.
Bėda, kad, dideliu greičiu važiuojant sprogusi padanga ne tik gali sukelti rimtą avariją, bet savo atplaišomis apgadina automobilį. Tai – ir dideli finansiniai, ir laiko nuostoliai. Be to, komanda juk atvyko lenktyniauti, o ne padangas saugoti. Todėl prieš šeštadienio startą lieka neatsakytų klausimų.
Kuo ypatinga Monzos trasa? Audriaus Butkevičiaus ir Pauliaus Paškevičiaus komentarai.
Kaip atrodo Monzos trasos ratas: