Šiemet su savo 2004 metų „Kawasaki Ninja“ motociklu Š.Kezys sėkmingai dalyvavo motoakrobatikos čempionatuose bei pasirodymuose visoje Europoje, Afrikoje bei Jungtiniuose Arabų Emyratuose, tačiau antroje metų pusėje nusprendė atsinaujinti iš pagrindų ir įsigijo naują tos pačios markės sportinį motociklą.
„Įsigyti naują motociklą buvo geriausias šių metų sprendimas, – šypsodamasis pasakoja „Utena Stuntriders“ komandos narys – Šis sezonas buvo neįtikėtinas, nes apsilankiau ne tik įvairiose Europos šalyse, bet ir Artimuosiuose Rytuose bei Afrikoje. Naujasis „Kawasaki“ yra tarsi braškė ant pyrago.“
Tai, kad sezonas buvo sėkmingas liudija ir šių metų Šarūno pasiekimai. Italijoje vykusiame „Stelvio International Stunt Championship“ etape jis užėmė garbingą 2-ąją vietą, iš akrobatinių pasirodymų renginių Estijoje ir Lenkijoje Š.Kezys parsivežė 3 vietas bei puikiai pasirodė individualiose rungtyse Italijos „Evotech“ (laimėjo geriausio triuko rungtyje) bei Dubajuje vykusiose „Stunt Masters Cup“ varžybose – ten Š.Kezys buvo nepralenkiamas lenktynėse ant vieno rato.
Motoakrobatas priduria, kad savo keliolikos metų senumo stipriai modifikuotą motociklą pažįsta geriau nei savo kūną, tačiau nauja technika lūkesčius pateisino su kaupu.
„Kai naujasis motociklas atkeliavo į namus, nekantravau jį kuo greičiau išbandyti bent po minimalių modifikacijų. Po kelių dienų darbo „išbėgus į aikštelę“ pastebėjau, kad prisijaukinti jį – vieni niekai. Netgi pradėjau save graužti, galvodamas, kodėl technikos neatsinaujinau anksčiau“, – atvirauja Šarūnas.
Technika per 13 metų pasikeitė kardinaliai. Dabartinis „Ninja“ yra net keliomis kartomis naujesnis už 2004 metų modelį, o daug geriau dirbanti pakaba, didesnė variklio galia bei greitesnė jo reakcija kartu su mažesniu motociklo svoriu, anot Š.Kezio, tiesiog atveria naujas galimybes sudėtingiems triukams atlikti.
Motociklų akrobatikos asas taip pat pažymėjo, kad pirmos treniruotės leido suprasti, jog sugrįžti prie senojo „Kawasaki“ būtų klaida. Artimiausiu metu „Utena Stuntriders“ komanda kibs prie tolimesnių motociklo tobulinimo darbų ir atliks stabdžių sistemos modifikacijas, sumontuos apsauginius lankus, pakojus, pakeis žvaigždes dėl geresnio galios perdavimo į galinį ratą.
Šarūnas Kezys džiaugiasi, jog dabar jo „stuntbaikas“ atrodo nepriekaištingai, tačiau kartu ir svarsto, kaip ilgai pavyks tokį išlaikyti.
„Ar atlaikys motociklo konstrukcija didesliu smūgius, ar nepadus variklis po pirmųjų treniruočių – bus aišku tik kitą sezoną“, – teigia motoakrobatas.