Nors šventadienio rytas ir prasidėjo lengvu lietumi, tai nesustabdė motoentuziastų – valandą pavėlinus treniruočių ir varžybų grafikus, su lietumi buvo sėkmingai atsisveikinta ir į tris grupes pagal pajėgumą suskirstyti dalyviai pradėjo treniruočių sesijas.
Šiose treniruotėse gali dalyvauti visi norintys pagilinti savo motociklo valdymo įgūdžius ir jų gausybė nustebino net pačius organizatorius – lėčiausiai važiuojančiose C grupėje prie starto linijos išsirikiavo per 25 sportininkus, kurie savo tempu mokėsi „Nemuno žiedo“ posūkius.
Po treniruočių sesijos ir pietų, ant trasos asfalto buvo pakviesti profesionalai – įvyko Lietuvos motociklų plento žiedo čempionato Pretendent, B-600 ir B-1000 važiavimai. Pretendent klasėje podiumą pasidalino Balys Trinkūnas, Paulius Lubas ir Mantas Navickas, B-600 greičiausi buvo Marius Ragaišis, Linas Navickas ir Nikita Svesnikov, o greičiausioje klasėje B1000 šampanu laistėsi Valerij Kabankov, Kęstutis Stankūnas ir Tomas Padleckas.
Varžybose rimtų incidentų neužfiksuota, tad po jų, jau pilnu tempu kaitinant pavasarinei saulei, buvo pratęstos treniruotės, o pagal jų laikus, išrikiuoti „Dolce Moto Card Cup“ dalyviai. Prie starto linijos tokių stojo net 16 – dauguma iš jų pozicinėse lenktynėse dalyvavo pirmą kartą.
Pirmąsias vietas B grupėje pasidalino Modestas Skrebedis ir Zigmas Jaunzemnieks, o naujokų C grupėje Rolandas Bilinskas, Dainius Jocys ir Mindaugas Blockis, tačiau būtina paminėti vieną damą iš pajūrio, kuri ne tik ryžosi dalyvauti varžybose, bet ir startavusi iš rikiuotės galo, sugebėjo atsikovoti stulbinančias 9 pozicijas ir finišavo 6 – tai Fortūna Grabauskytė iš Klaipėdos Motociklų klubo „ATV Monstrai“.
Šis rezultatas, tai puikus įrodymas, jog lytis prie motociklo vairo nereiškia nieko – dėl pozicijų čia kovoja visi.
Pirmosios šiemet treniruočių ir varžybų serijos rezultatais organizatoriai „Dolce Moto“ patenkinti – visa diena apsiribojo minimaliais incidentais, visi norintys gavo pakankamai „trasos laiko“ ir taip pat pasinaudojo „Juta Racing“ teiktomis konsultacijomis – šie, oficialūs „Ohlins“ važiuoklės gamintojų atstovai dalyviams padėjo rasti tinkamą važiuoklės balansą ir taip atrasti taip trūkstamas sekundės dalis.
Antroji varžybų ir treniruočių sesija planuojama birželio 14 dieną.