„Motorider Racing Team“ perkalibruoja ginklus „Breslau Rally“ varžyboms

Jau kitą savaitę Lenkijoje įvyks vienos didžiausių bekelės varžybų Europoje „Breslau Rally“. Čia startuos ir „Motorider Racing Team“ komanda. Adomas Gančierius lenktyniaus „CFMOTO CFORCE 1000“ keturračiu, o Antanas Kanopkinas ir Dalius Mockapetris sės į motobagį „CFMOTO ZFORCE 1000“.
Pasiruošimo akimirka
Pasiruošimo akimirka / Komandos nuotr.
Temos: 2 Ralis Visureigis

Prieš varžybas Lenkijoje komanda bene daugiausiai laiko skyrė motobagio „CFMOTO Z1000“ tobulinimui, mat po „CFMOTO Hunt The Wolf“ varžybų Rumunijoje buvo identifikuotos kelios silpnos vietos. Be to, lenktynės Lenkijoje bus kiek kitokio pobūdžio. Jei Rumunijoje teko kalnų ir akmenuotų vietovių išbandymai, dabar lauks daugiau greičio ir ilgesni atstumai.

„Pirmiausia, kas buvo įsigyta po Rumunijos, tai „LABA7“ kelio knyga su „tripmasteriu“. Vyko kelio knygos ir visų jos simbolių pažinimas. Šis procesas vis dar vyksta. „LABA7“ išleido du etapus po 120 kilometrų, kuriuos tiek aš, tiek Adomas pravažiavome. Mokėmės dirbti su kelio knyga.

Komandos nuotr./Pasiruošimo akimirka
Komandos nuotr./Pasiruošimo akimirka

Įvyko ir techniniai pakeitimai bagyje. Dėl svorio išimta galinė „gervė“, uždėtas galinis atsaginis ratas. Išimtas „farm liftas“, kuris svėrė 14 kilogramų ir uždėtas nuo ralio automobilio, sveriantis tris kilogramus. Tačiau užsidėjo 17 litrų kuro, nes „Breslau“ ralyje nuvažiuojamas atstumas turi būti bent jau 200. Žinant tai, kad „zetkė“ mėgsta pavalgyti, turėsime vežtis daugiau degalų. Taigi, vienur svorį sumažinome, kitur pridėjome.

Pakeitėme ir pasikalbėjimo įrangą. Rumunijoje naudojome „Bluetooth“ technologiją, kad turėtume ryšį su šturmanu jam išlipus iš bagio. Dabar, kadangi visada reikės sėdėti viduje, naudosime kitokią įrangą – „Stilo WRC 2“. Ji naudojama ralio automobiliuose ir veikia tiesiog puikiai. Taip pat buvo atliktas eksperimentas su „tiuninginiu“ duslintuvu, bet po tikrai aršių testų jis išsilydė. Dėl to, likus savaitei, turime reikalų iš naujo susidėti tarpines ir išspręsti klausimą su duslintuvu.

Komandos nuotr./Pasiruošimo akimirka
Komandos nuotr./Pasiruošimo akimirka

Į variatorių įstatytas papildomas aušinimo ventiliatorius, kuris visada pučia orą. Dar dvi papildomos žarnos bus sumontuotos aušinti galiniam reduktoriui ir duslintuvo „kelnėms“.

Įdėjome kitą OMP vairą, nes prieš tai buvęs Rumunijoje tiesiog sulinko. Galiniai stabdžiai pakeisti naujais – tiek apkabos, tiek diskai. Pasirodo, kad keliose vietose su rankiniu tiesiog sudeginau stabdžius“, – sakė Antanas Kanopkinas.

Komandos nuotr./Pasiruošimo akimirka
Komandos nuotr./Pasiruošimo akimirka

Šįkart prie motobagio tobulinimo darbų prisidėjo autosporto pasaulyje žinomi ir gerbiami žmonės. Patarimų „Motorider Racing Team“ ekipai negailėjo vienas geriausių mechanikų šalyje, automobilių konstruktorius Darius Biesevičius. Taip pat komanda sulaukė pasiūlymų ir iš Dakaro lenktynių dalyvio, ruso Sergejaus Karyakino.

„Biesas davė namažai patarimų, kokius patobulinimus reikia padaryti su galine pakaba, ką pakeisti. Išsitekinome iš stripraus plastiko traukių įvores, taip pat vidines metalines įvores. Po Sergejaus Karyakino apsilankymo Lietuvoje ir pasisėdėjimo prie stalo, gavome patarimų dėl padangų aukščio. Iki tol naudojome „Baja Cross Sport“ 29-o aukščio padangas. Norėjome dėti mažesnes, bet po pokalbio su S.Karyakinu nusprendėme dėti „ITP Ultra Cross R Spec“ 30-o dydžio padangas. Jos dar sunkesnės ir didesnės, bet jos turi tikrai nerealų sukibimą. Motorui tenka didesnė apkrova, bet tai kompensuoja sukibimas ir pravažumas“, – pasakojo Antanas Kanopkinas.

Komandos nuotr./Pasiruošimo akimirka
Komandos nuotr./Pasiruošimo akimirka

Beje, paskutinės treniruotės metu su motobagiu sprogo jo variatoriaus diržas, tad komanda turėjo puikią progą įsitikinti, kokius įrankius reikia vežtis su savimi, norint diržą pasikeisti trasoje be mechanikų pagalbos.

Kur kas mažiau pakeitimų ruošiamasi atlikti Adomo Gančieriaus keturračiui. Jam tereiks sumontuoti papildomą ventiliatorių variatoriaus aušinimui bei uždėti vienu dydžiu didesnius ratus – „ITP Terracross“ 26-ojo dydžio padangas. Taip pat ant keturračio Adomas Gančierius vešis ir atsarginį ratą.

Komandos nuotr./Pasiruošimo akimirka
Komandos nuotr./Pasiruošimo akimirka

Komanda tvirtina, kad jokių rezultatų nesitiki ir į „Breslau Rally“ varžybas važiuos pasitikrinti savo sugebėjimus ir technikos galimybes. Po šių varžybų bus sprendžiama dėl tolimesnės komandos krypties – kokio formato varžybas rinktis 2020-ųjų metų sezone.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis