„Alburnus Rally Elektrėnai“ priims vėl į gausumo viršūnę sugrįžusį N5+ bei N5 ekipažų būrį. Iš ralio kol kas dingusį Vilmantą Padegimą pakeitė Rokiškyje debiutavęs Deividas Gezevičius bei prie rikiuotės prieš Elektrėnų ralį prisijungęs Vaidotas Paškevičius. LARČ1 (N5+ automobiliai), o ypač LARČ5 (N5 automobiliai) įskaitose yra dar daug neatsakytų klausimų ir turnyrinės lentelės gali persidėlioti tiek į vieną, tiek į kitą pusę, tad aišku viena – kompromisų čia nebus jokių.
N5+ trijulę, kuri yra po LARČ1 įskaitos vėliava, galima skirti į dvi dalis. Martynas Samsonas su Ervinu Snitku jau Elektrėnuose gali užsitikrinti čempionų titulus tiek absoliučioje 4WD, tiek LARČ1 įskaitose. Taip yra todėl, kad ties Martyno rezultatais įmanoma surasti tik vienetukus, kurie reiškia, jog buvo laimėti visi keturi vykę etapai. Nepaisant solidžios persvaros Martynas su Ervinu nė kiek neatsipalaiduoja bei su kolegomis praeitą sekmadienį dalyvavo Grendavėje vykusiuose testuose.
Tuo metu kiti du N5+ atstovai labiau kovoja tarpusavyje. Dvidešimt taškų priekyje yra Eugenijus Sladkevičius, todėl pagrindiniam jo konkurentui Linui Vaškiui reikia aplenkti Eugenijų, kuris kaip tyčia yra kilęs būtent iš Elektrėnų ir jam dauguma šio regiono kelių yra puikiai pažįstami.
„Elektrėnų ralis – mano namų ralis, tai labai laukiu jo. Namuose visada smagu važiuoti, o gal ir lengviau bei drąsiau, nes tarp savų sienų visada smagiau jautiesi. Su automobiliu nieko daug nedarėme, nors dar liko keletas patobulinimų. Savaitgalį buvome išvykę į testus Grendavėje, tai prasivažiavome, kad kažkiek sugrįžtų forma. Prisipažinsiu – pirmuose posūkiuose buvo įdomu, bet svarbu automobilis veikia, tai manau viskas bus gerai“, – sakė Eugenijus Sladkevičius.
Po „Alburnus Rally Elektrėnai“ varžybų gali paaiškėti ir N5 arba LARČ5 įskaitos čempionai. Ten visiški situacijos šeimininkai yra Nedas Radišauskas su Justu Vičiūnu. Šis ekipažas ne tik finišavęs visus etapus, bet jų finišai niekad nebuvo žemiau antros vietos, todėl prieš artimiausią varžovą Roką Steponavičių su Dovydu Ketvirčiu baltojo „VW Polo N5“ duetas pirmauja 54 taškais.
„Nuo Rokiškio ralio turime nemažą pertrauką, tad noras sėsti už sportinio automobilio vairo yra ypač didelis bei nuotaika labai gera, nes jau šią savaitę vyks ralis Elektrėnuose. Šios varžybos visada pasižymi sudėtingais greičio ruožais, o ir konkurencija tikrai stipri, tad teks labai pasistengti norint užlipti ant aukščiausių laiptelių“, – teigė Nedas Radišauskas.
Rokas Steponavičius į Elektrėnus atvažiuos praleidęs Rokiškio ralį, tačiau beveik du mėnesius laiko veltui neleido.
„Turėjau ilgą tarpą tarp LARČ etapų. Dėl sveikatos problemų praleidau Rokiškio ralį, tad tos pertraukos užpildymui pasirinkau pravažiuoti Mini ralio etapą Kelmėje. Automobilyje jaučiausi gerai ir jis veikė taip, kaip jam priklauso. Nuotaikos laukiant Elektrėnų ralio yra puikios. Su nekantrumu laukiu starto“, – sakė Rokas Steponavičius.
Teorinių šansų dėl pirmos vietos klasėje turi ir Aurimo Eidžiūno bei Justo Baryso ekipažas, kuriam po nevykusių šuolių per Rokiškio ralio tramplynus teko nemažai padirbėti ties automobilio remontu.
„Po antro kelmo šį sezoną Rokiškyje su nauja jėga surinkome „Ford Fiesta N5“ automobilį ir po testų, kuriuos šį sekmadienį turėjome Grendavėje, galime pasakyti, kad tikrai viskas yra tvarkoje ir visi agregatai veikia puikiai. Utenoje atstatyti amortizatoriai dirba idealiai, viską susireguliavome ir netgi atlikome keletą eksperimentų su „spoileriais“. Išsiplauname, nusivalome, persiveržiame varžtus ir susitinkam Elektrėnuose“, – entuziazmu dalinosi Aurimas Eidžiūnas.
Daugiausiai iššūkių šį sezoną turi Paulius Beniušis bei Tomas Šmagarys. Abiem praeitas etapas nei laimės, nei taškų neatnešė, todėl norint pakilti LARČ5 įskaitoje teks iš peties padirbėti „Alburnus Rally Elektrėnai“ varžybose.
„Elektrėnų ralis yra vienas iš tų, kuriame labai norisi startuoti. Techniški ir gan sudėtingi greičio ruožai suteikia labai daug malonių akimirkų tiek dalyviams, tiek žiūrovams. Taip pat ralio organizacija ir formatas yra labai patrauklūs dalyviams, nes viskas yra labai kompaktiškai sudėliota laiko atžvilgiu. Šis ralis visada pasižymėjo dideliu žiūrovų skaičiumi, todėl tai labai motyvuoja ir nuteikia gerai emocijai. Organizatoriai patys yra lenktynininkai, tai tikrai supranta šio sporto detales ir jiems pavyksta padaryti puikų renginį.
Mes atvykstame gerai nusiteikę ir pasiruošę eilinį kartą į kovą. Noriu pasidžiaugti Deivido Gezevičiaus pasirodymu Rokiškyje, kur jis įrodė savo greitu tempu, kad yra pajėgus kovoti su greičiausiais šios klasės dalyviais. Taip pat tikimės Vaidoto Paškeviciaus solidaus pasirodymo su N5 klasės technika. Tikiu, kad su šiais vyrukais teks rimtai pakonkuruoti šį savaitgalį“, – teigė Paulius Beniušis.
Į nuvažiuojantį N5 sezono traukinį spėję įšokti Deividas Gezevičius su Tomu Nenartavičiumi Elektrėnuose iš testavimo bei reguliavimo režimo stengsis pereiti į lenktyniavimo.
„Tikiuosi, kad pavyks iki galo susirinkti automobilį ir Elektrėnai pasitiks puikiais greičio ruožais. Nors su „Ford Fiesta N5“ tarp ralių nesitreniravau, tačiau formos palaikymui sudalyvavau kartingų turnyre. Rokiškyje norėjosi viską išsitestuoti, susireguliuoti, o ir tik su vienu padangų komplektu važiavome. Elektrėnuose tikslai jau kiti – dabar norisi greitėti“, – sakė Deividas Gezevičius.
„Alburnus Rally Elektrėnai“ sąraše išvysime naują N5 ekipažą – Vaidotą Paškevičių su Pauliumi Vičiūnu. Vaidotas jau yra bandęs N5 techniką, tačiau šį sezoną jį matėme „Mitsubishi Lancer Evolution IX“ automobilyje. Vaidoto technikos kaita įvyks Elektrėnuose, kur jis sės į „Ford Fiesta N5“ automobilį. Tuo pačiu LARČ5 klasė turės du brolius šturmanus – Justą bei Paulių Vičiūnus.
„Išbandėme Grendavės testuose „Ford Fiesta N5“ automobilį. Pravažiavome tik 10 kilometrų, bet jau įspūdį šiokį tokį pavyko susidaryti, kas per gėris yra šis automobilis. Važiuoklės eiga yra kosminė, dar nei viename ralio automobilyje nesijaučiau taip, kad būtų komfortas važiuoti. Kai mes važiavome, kelias jau buvo tikrai prastos būklės, bet to net nesijautė.
Labiausiai įstrigo, turbūt, stabdymas. Lekiant testuose tiesiąja 500 metrų, kokiu 180 km/val. greičiu ir matant, kad artėja aštrus kairys posūkis, Vaidas nestabdo taip, kaip stabdytų su „Mitsubishi Lancer Evolution“. Na man jau tikrai pasidarė nejauku ir jau galvojau, kuo čia viskas pasibaigs, bet spust per stabdį ir „Fiesta“ sau gražiai įveikė posūkį. Pavyzdžiui su „Mitsubishi Lancer Evolution“ darant tokius stabdymus 100 procentų jau būtume pievose.
Labai laukiame „Alburnus Rally Elektrėnai“, kad susuktume kuo daugiau kilometrų ir patirtume geras emocijas. Kadangi pasitraukėme iš LARČ3 klasės kovos, tai rezultato jokio nesieksime, tiesiog pakaifuosime“, – sakė ekipažo šturmanas Paulius Vičiūnas.
Daugiau informacijos apie rugsėjo 9-ą dieną įvyksiančias „Alburnus Rally Elektrėnai“ varžybas galima rasti organizatorių puslapyje „Facebook“ ir www.autorally.lt.