Metų pradžioje pirmąjį etapą Kėdainių pramonės rajone surengę organizatoriai iškart sulaukė pagyrų dėl renginio kokybės. Nuošali vieta, naujas asfaltas, įdomi, greita ir pavojinga trasa nepaliko abejingų. Po kurio laiko organizatoriai pranešė, kad antram etapui ruošia siurprizą. Buvo nuspręsta „išjungti šviesą“ ir lenktynes surengti naktį.
Tokią idėją slalomo ir sprinto varžybose dalyvaujantys vairavimo entuziastai sutiko itin džiugiai. Prieš varžybas internete buvo apstu nuotraukų, kaip naktinėms lenktynėms „ginkluojasi“ sportininkai.
Nedaug buvo tokių, kurie į naktines lenktynes atvyko pasikliaudami standartinių žibintų šviesomis. Daugelio automobilių variklių gaubtus ir priekinius bamperius papuošė papildomi, galingi, ryškiai ir toli šviečiantys žibintai. Nori lėkti greitai – turi matyti toli. Šiuo teiginiu abejojančių nebuvo.
Vienas iš pagrindinių organizatorių, „KTK Racing division“ komandos narys Povilas Bonkevičius, pasidžiaugė, kad renginys suviliojo apie šimtą dalyvių ir dar daugiau žiūrovų. Beje, pastarieji tikrai nenuobodžiavo. Organizatoriai jiems pasiūlė ir daugiau naktinių pramogų – nuo ugnies šou iki naktinio kino po atviru dangumi. Tuo metu dalyviai trasoje kovojo su tamsa bei siekė įveikti varžovus.
Naktinės lenktynės, kaip ir buvo manyta, nepraėjo be smulkių incidentų. Pervertinę savo galimybes ir blogai pasirinkę stabdymo taškus bei greitį kai kurie dalyviai „akis į akį“ pabendravo su šaligatvių bortais ir šieno ritiniais, žymėjusiais trasos konfigūraciją.
Rimtų ir pavojingų incidentų neužfiksuota, tačiau sulankstytoms pakabos detalėms ir sulaužytiems priekiniams buferiams suskaičiuoti rankų pirštų neužtektų.
„Dalyvių buvo daugiau šimto. Žiūrovų irgi buvo daug, net nesitikėjome, kad tiek jų atvyks. Visiems patiko naktinė trasa ir prašė daryti daugiau naktinių varžybų. Maždaug 70 procentų trasos buvo visiškoje tamsoje, o likusi dalis, keli posūkiai buvo apšviesti prožektoriais. Varžybos prasidėjo 21 val. ir tęsėsi iki 3 valandos ryto. Nesklandumų nebuvo, stulpai negriuvo. Daugiausiai kontaktų buvo su šieno ritiniais. Teko netgi vieną ritinį pakeisti nauju, nes dalyviai jį tiesiog suplėšė.
Tačiau dalyviai tikrai liko patenkinti renginiu, dėkojo už įdomias varžybas. Turėjome ne tik apdovanojimus už rezultatus, bet apdovanojome ir išradingiausią apšvietimą turintį automobilį. Šią nominaciją laimėjo Agnė Martušauskaitė. Laukia dar vienas, trečiasis, paskutinis etapas. Dar nežinome, dieną ar naktį jį darysime. Apie tai pranešime vėliau, tačiau galiu atskleisti, kad norime pasiūlyti dar šiek tiek naujovių“, – sakė Povilas Bonkevičius.
Jaunimo klasėje srartavo trys dalyviai. Šansų varžovams nepaliko ir nugalėjo Karolis Kupriūnas, vairavęs dvilitrį „Mitsubishi Colt“. Antrą rezultatą parodė Paulius Šernas, o trečias liko Nojus Praniulis. Merginų įskaitoje triumfavo Agnė Mažeikienė. Ji dviem sekundėmis aplenkė Eveliną Drilingienę ir penkiomis – Kristiną Kučinskaitę.
SG-1 įskaitoje nepavejamas buvo Aurimas Margevičius, vairavęs „Mitsubishi Colt“. Antrą laiką užfiksavo Laurynas Navickas, o trečiosios vietos taurę iškovojo Darius Gutauskas. SG-2 įskaitoje niekas nesugebėjo pasipriešinti patyrusiam lenktynininkui iš Panevėžio Dariui Jakštoniui, vairavusiam „Honda S2000“. Andrius Puidokas finišavo antras, o trečią poziciją laimėjo Vilmantas Frolovas.
SG-3 įskaitoje savo pranašumą įrodė Gytis Stalerūnas. Penkiomis sekundėmis jam nusileido Vaidas Miščikas, o trečią laiką užfiksavo Mantas Bytautas. SG-4 klasės nugalėtoju tapo Ričardas Baubinas. Vos viena sekunde, skaičiuojant visų trijų važiavimų sumą, jis aplenkė Jordaną Kubilių. Aleksas Adiklis finišavo trečias.
Tačiau Jordanas Kubilius atsigriebė Laisvojoje klasėje, kurioje iškovojo pergalę. Antro laiko autoriumi tapo Gytis Stalerūnas, o trečią poziciją apgynė Vaidas Miščikas.