Italų laikraštis „Corriere della Sera“, kuris šiaip visada apie „Ferrari“ skelbia gerai patikrintą informaciją, rašo, kad Leclerco kontrakte numatyta sąlyga, kad sportininkas galės išeiti iš komandos po 2026 metų sezono, jei Maranellas nesugebės pilotui duoti bolido, kuris galėtų kovoti dėl pergalių pasaulio čempionate. O jei Charlesas nenorės pasinaudoti šia sąlyga, jis „Ferrari“ sudėtyje galės likti iki 2028 metų pabaigos.
Kadangi dabar galiojantis Leclerco kontraktas baigiasi šių metų pabaigoje, faktiškai išeina, kad Charlesas turi įsipareigojimų „Ferrari“ dar penkeriems metams. Italijos laikraščio teigimu, todėl buvo peržiūrėtos ir finansinės sutarties sąlygos. Šiemet jis gaus ne 24 mln. dolerių kaip anksčiau, o 30 mln. dolerių, neskaitant premijų.
Premijos ir pergalės lenktynėse bei titulas, jei monakiečiui pavyktų jį iškovoti, Leclerco sąskaitą dar papildytų dar 20 mln. dolerių. Be to, kontrakte numatytas laipsniškas lenktynininko atlyginimo didėjimas, jei Leclercas pasiliktų komandoje po 2026 metų – tada jo bazinis atlyginimas būtų jau 50 mln. dolerių.
Kai dėl Leclerco partnerio Carloso Sainzo, tai jo derybos su „Ferrari“ yra tęsiamos. Tačiau naujienų šia tema kol kas nėra ir tai verčia galvoti apie tokios situacijos priežastis. Vienas akivaizdžiausių paaiškinimų – ispanų lenktynininku domisi kiti darbdaviai, visų pirma „Audi“ koncernas, kuris debiutuos „Formulėje-1“ 2026 metais.