Atėję nauji metai visuomet sukelia nemažai malonaus jaudulio, nes su kalendoriuje pasikeitusiu skaičiumi atkeliauja ir naujas ralio sezonas. Kaip žinia, gyvenimas nestovi vietoje ir kaip tik prieš sezono startą vyksta nemažai pasikeitimų, apie kuriuos taip įdomu sužinoti tiek patiems dalyviams, tiek fanams, tiek kitiems į šią nuostabią ralio beprotybę įtrauktiems asmenims.
Jau šį savaitgalį vyks pirmasis Lietuvos automobilių ralio sprinto čempionato etapas Zarasų apylinkėse – „7Bet. Winter Rally Aukštaitija 2023“. Būtent ties pirmuoju čempionato etapu prasideda naujas Marko Buteikio bei Ugniaus Vainevičiaus karjeros etapas. Praeitais metais srėbę ralio abėcėlę Lietuvos mini ralio čempionate, šiais metais Markas su Ugniumi lipa vienu laipteliu aukštyn į Lietuvos automobilių ralio sprinto čempionatą, kuriame sieks varžytis dėl aukščiausių pozicijų.
Ralio pasaulyje pastebima tendencija, kai sportuoti pradedama būnant dar labai jauniems. Ne išimtis ir Marko Buteikio atveju – jam vos septyniolika. Nors dalyvauti bendrajame eisme už vairo jis dar negali, užtat jam ir jo talentui greičio ruožai yra atviri, kuriuose savo greitį Markas yra jau ne kartą parodęs praeito sezono metu.
Visa ši jaunojo lenktynininko kelionė nebūtų įmanoma be tėčio, o kartu ir mokytojo bei pagrindinio ramsčio – Aurimo Buteikio. 2022 metais tėtis ir sūnus važiavo su tuo pačiu automobiliu ir netgi su tuo pačiu šturmanu Ugniumi Vainevičiumi, tačiau skirtinguose čempionatuose. Aurimas Buteikis savo jėgas bandė „LARČ“, o Markas jau minėtame „LMRČ“. Sezonui lekiant pirmyn Aurimui vis mažiau reikėjo dalyvauti Marko mokymo procese, nes šis su kiekvienu etapu darėsi vis savarankiškesnis. Visgi tai ir toliau liks šeimyninis reikalas, kurio svarbiausias tikslas – kartu augti, greitėti bei tobulėti.
Kalbant apie automobilį – tai „BMW 316TI“, pagamintas Aurimo Buteikio, kurio „MKR“ dirbtuvėse kuriami sportiniai automobiliai turi itin gerą vardą tarp dalyvių. Tiesa, automobilio reikalais neskaičiuojant laiko yra užsiėmęs pats Markas, kuris nepaisant savo jauno amžiaus, ramiai gali perrinkti visą automobilį, ką ir daro po kiekvienų varžybų, mat su tėčiu jį sieją ne tik greitis, bet ir itin darbščios rankos. Taip pat šis automobilis visiškai atitinka „BMW Cup“ klasės standartus, tad bus be galo įdomu pasilyginti ekipažo greitį su „LARČ“ šioje klasėje važiuojančiais sportininkais, kai „LARČ“ ir „LARSČ“ etapai vyks kartu.
Marko ir Ugniaus ekipažas žengia į priekį profesionalumo keliu ir siekia tapti ralio profesionalais, nes tiki ir žino, ką gali nuveikti ir kiek toli nueiti. Savo siekius jie patvirtina dėdami daugybę darbo į pasiruošimą bei pasirengimą naujam sezonui. Taip pat paruoštas detalus penkerių metų planas, kuriame iškeltos ambicijos dalyvauti pagrindiniame čempionate ir varžytis „FIA“ homologuotais automobiliais.
Viena iš pasirengimo formų – partnerių bei rėmėjų paieška, o sėkmę išduoda naujasis automobilio dizainas, kurio atitikmenį matysime ir ant Roko Steponavičiaus bei Dovydo Ketvirčio „Ford Fiesta N5“ automobilio. Būtent Dovydas Ketvirtis bei įmonė „Jusema“ tapo pagrindiniu Marko Buteikio rėmėju 2023m. sezone.
Šis bendradarbiavimas leis ekipažui sudalyvauti visuose šešiuose Lietuvos automobilių ralio sprinto čempionato etapuose, o tai pat turėti treniruotes bei testus sezono metu. Visa tai leis siekti pagrindinio tikslo – čempionų titulo tiek bendroje „LARSČ“ įskaitoje, tiek savo klasėje.