Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujas įrašas Lietuvos automobilių sporto istorijoje: GT2 Europos serijos sezoną lietuviai pradėjo dukart kopdami ant podiumo

Praėjusį savaitgalį vykusiose pirmose GT2 Europos serijos sezono varžybose Monzoje lenktynių komanda „Speed Factory Racing“, vadovaujama Daliaus Steponavičiaus, su „Porsche 911 GT2 RS Clubsport“ automobiliu du kartus iškovojo vietas ant prizininkų pakylos. Tai istorinis Lietuvos autosporto pasiekimas – iki šiol GT automobilių kategorijoje to nepavyko padaryti nė vienai mūsų šalies komandai.
„Speed Factory Racing“, vadovaujama Daliaus Steponavičiaus, su „Porsche 911 GT2 RS Clubsport“ automobiliu du kartus iškovojo vietas ant prizininkų pakylos (A.Rusteika, M.Vergersas)
„Speed Factory Racing“, vadovaujama Daliaus Steponavičiaus, su „Porsche 911 GT2 RS Clubsport“ automobiliu du kartus iškovojo vietas ant prizininkų pakylos (A.Rusteika, M.Vergersas) / Komandos nuotr.

Dar džiugesnė žinia, kad vienas iš automobilio pilotų, „atvežusių“ šį rezultatą, yra lietuvis Aurelijus Rusteika, kuris dvejose savaitgalio varžybose dalinosi automobiliu su olandų pilotu Michaeliu Vergersu.

Komandos savininkas Dalius Steponavičius:

„Esu be galo laimingas ir džiaugiuosi šiuo rezultatu, o ypač Aurelijaus, kaip piloto, progresu. Mums pavyko būti konkurencingiems tarp tokių žinomų lenktynininkų kaip A. Fjordbachas (WEC serija), M. Pattersonas (ELMS), B. Loginas, H. J. Stuckas. Pastarieji keli mėnesiai buvo pakankamai intensyvūs testuojant automobilį bei ruošiant Aurelijų tokio rango varžyboms. Paskutiniu metu man pavyko prikalbinti savo bičiulį, Nurburgringo trasos rekordininką ir 24 valandų Le Mano lenktynių dalyvį Michaelį Vergersą užimti antrojo piloto vietą.

Michaelis yra ne tik puikus pilotas, bet ir labai geras treneris. Jis suteikė labai daug pasitikėjimo ir svarbios informacijos Aurelijui. Tikslus automobilio elgsenos trasoje apibūdinimas leido komandai greičiau ir tiksliau sureguliuoti bolidą.

Aurelijus sulig kiekvienu pravažiuotu trasos ratu vis didino tempą, atliko puikių lenkimų, jautėsi užtikrintas ir net kovojo su didesnę varžybų patirtį turinčiais pilotais, iš kurių po lenktynių sulaukė ir pagyrimų bei nuostabos.

Visas šis sunkus darbas neliko nepastebėtas ir „Porsche“ gamyklos „Manthey Racing“ padalinio, atsakingo už 911 GT2 automobilio tobulinimą. Jos atstovai labai palaikė ir rūpinosi mumis viso savaitgalio metu. Didelis ačiū ir „Speed Factory Racing“ komandos partneriams bei rėmėjams, be kurių, vargu, ar butų pavykę užimti antrą bei trečią vietas savo kategorijoje pirmajame varžybų sezono savaitgalyje“.

Komandos pilotas Aurelijus Rusteika:

„Buvo labai įdomu dalyvauti tokiame didžiuliame renginyje Monzos F-1 trasoje kartu su 130 lenktyninių automobilių. Džiaugiuosi, kad naujoje Fanatec GT2 European serijoje esame nuo pat pradžios ir važiuosime visą sezoną.

Puiki patirtis lenktyniauti su pasaulinio lygio žvaigždėmis – H. J. Stucku, Andersu Fjordbachu, Peterius Koxu ir kitais.

Nustebino mano partneris Michaelis Vergersas. Labai geras lenktynininkas, stebinantis savo greitu, stabiliu važiavimu, lenkimais. Taip pat jis yra geriausias mano sutiktas sporto psichologas, treneris, padedantis greitai tobulėti.

Džiaugiuosi ir puikiu „Speed Factory Racing“ komandos bei jos vadovo Daliaus Steponavičiaus darbu. Nors dar esame automobilio reguliavimo ir tobulinimo kelyje, drąsūs bei greiti komandos sprendimai jau dabar prisideda prie pergalių. Rezultatas daug kartų pranoko visus lūkesčius ir svajones. Atsiradęs pasitikėjimas, tikiuosi, leis pasiekti puikių pergalių ir ateityje“.

Komandos pilotas Michaelis Vergersas:

„Du podiumai! Būsiu sąžiningas: kai Dalius praėjusią savaitę pakvietė mane prisijungti prie Aurelijaus jo pirmosiose Europos GT2 debiutinėse lenktynėse, daug nesitikėjau. Aš daugiau nei pusantrų metų nedalyvavau varžybose, man tai buvo nepažįstamas automobilis. Lenktynės Monzoje – vienoje greičiausių trasų. Supratau, kad mūsų laukia iššūkis.

Po penktadienio laisvų treniruočių viskas labai pasikeitė, pasijuto laikas praleistas treniruojantis simuliatoriuje, iš vakaro pėsčiomis apeita visa trasa, ko pasekoje Aurelijui iškart pavyko konkuruoti su kitais „bronze“ vairuotojais.

Jau po antrojo rato apsipratau su 911 GT2. Tapo aišku, kad su automobiliu negalima perspausti įlekiant į posūkius, tiesiosiose jis važiavo nepaprastai greitai.

Pirmąsias lenktynes, pradėjau 4-oje vietoje, įgijau pranašumą 1-ąjame posūkyje, bet prasistabdžiau į 2-ąjį „šikaną“, o išvažiavęs pralaimėjau įsitaisydamas stiprioje 2-oje vietoje. „Ok“ vairuotojų pasikeitimas ir puikus Aurelijaus važiavimas mums padovanojo pirmąjį podiumą.

Antroms lenktynėms komanda šiek tiek pakeitė automobilio reguliavimus ir puikus Aurelijaus startas bei važiavimas palengvino mano darbą. Iš 4-os sugrąžinau mus į 3-iąją vietą, tačiau nepavyko aplenkti „Audi“ ir įsitvirtinti 2-oje pozicijoje. Tada paskutiniame rate buvau užpultas kito „Audi“, bet sunkioje kovoje pavyko neatiduoti mūsų antrojo podiumo.

Esu labai dėkingas komandai – automobilis važiavo nepriekaištingai – jie davė mums įrankius abiem podiumams pasiekti. Žinoma, ypatingai ačiū Aurelijui, kad man suteikė galimybę važiuoti drauge su juo. Dabar esu labai susijaudinęs ir galvoju, kaip galėtume patobulėti, kad dar daugiau podiumų iškovotume antrame etape“.

Kitos GT2 European Series varžybos gegužės 14–16 dienomis vyks Hokenhaimo trasoje, Vokietijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?