Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujokas Lietuvos „driftingo“ čempionate slys specialiai paruoštu „Nissan 350Z“

Per paskutinius porą metų itin greitai tobulėjęs ir sportininko karjeros laiptais pasišokinėjant lipęs Vygantas Rimkus šiemet užšoko ant aukščiausios „driftingo“ pakopos ir dalyvaus aukščiausios lygos Lietuvos „drifto“ čempionato varžybose. Priešingai nei šios lygos senbuviai, kaunietis, interneto gyventojams ir sporto aistruoliams labiau žinomas Veegos vardu kovoms rinksis Baltijos šalyse slydimui šonu dar nematytą automobilį „Nissan 350Z“, rašoma pranešime.
„Driftui“ ruošiamas „Nissan 350Z“
„Driftui“ ruošiamas „Nissan 350Z“ / Komandos nuotr.

Vos prieš porą metų pradėjęs lenktyniauti 24 metų amžiaus vaikinas išsyk plėšė pergales mėgėjų „Street“ lygoje, pernai iš karto pakilęs į „Semi-Pro“ lygą čempionate liko antras. Kaune gyvenantis ir naktimis prie pulto jaunimą šokdinantis DJ-us šiemet nusprendė nebesistengti dėl dar vienos „Semi-Pro“ lygos pakopos iki aukščiausio laiptelio ir nešvaistydamas laiko pasiryžo kilti dar aukščiau, į kovą su aukščiausios prabos Lietuvos „driftingo“ meistrais.

Ir kol absoliuti dauguma lenktynininkų aukščiausioje lygoje čiuožia šonu BMW automobiliais, o kai kurie senesniais „Nissan“ S modeliais, Vygantas Rimkus kitiems metams ruošia ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse dar neregėtą „Nissan 350Z“ automobilį. Lenktynininkas sako, kad tai dar neatrastas ginklas „driftingo“ kovoms.

Komandos nuotr./„Driftui“ ruošiamas „Nissan 350Z“
Komandos nuotr./„Driftui“ ruošiamas „Nissan 350Z“

„Lietuvoje dar niekas nėra gaminęs tokio automobilio PRO lygos varžyboms. Kiek žinau, net ir Baltijos šalyse niekas nėra važiavęs tokiu. Žinau, kad Latvijoje vieną pagamino, tačiau mūsų krašte niekas juo nevažiavo. Tikiuosi, mano bolidas įneš šiek tiek naujovių į mūsų sporto automobilių parką, žiūrovams bus daugiau kur akis paganyti.

Manau, kad tai neatrastas modelis. Jis turi patogią ratų bazę ir gerai paskirstytą svorį. Automobilis nėra brangus, patikimas, jo aptarnavimas racionaliai įkainotas, tad įsigijau jį daug negalvodamas, tikiu, kad būsiu konkurencingas“, - aiškino V.Rimkus.

Dauguma lenktynininkų Lietuvoje važinėja BMW automobiliais todėl, kad jie turi įvairiausius detalių ir perdarymo paketus visoms įmanomoms varžyboms, juos sukonstruoti yra lengva, o atsarginių dalių – nors vežimu vežk. Tačiau nors „Nissan 350Z“ ir yra gerai pritaikytas šonąslydžio varžyboms, jo techniniam paruošimui reikia įdėti kiek daugiau darbo ir daug ką gaminti pačiam.

Vygantas Rimkus anksčiau pats krapštęsis prie savo lenktyninės technikos šį kūrinį išbaigti patikėjo profesionalams. Jį savo dirbtuvėse Kaune surinkinėja Laimonas Laukys. Sako, kad pagaminti automobilį aukščiausios lygos lenktynėms – atsakingas darbas ir jis norėtų daugiau važiuoti, o ne remontuoti.

„Automobilis naujas, tad jį gaminti yra kiek sunkiau, nes visus techninius sprendimus reikės išbandyti mums patiems. Mūsų kraštuose niekas neturi „know-how“, tad viską darome patys.

„Nissan“ maksimaliai išlengvintas, net ir stogas iš anglies pluošto. Salone naudosime IRP detales, jos patikrintos su praėjusių metų BMW automobiliu. Važiuoklę teks siųstis iš Estijos arba Lenkijos, nes išsukimo detalių Lietuvoje šiam modeliui niekas negamina.

Vis tik aptarnavimas greitas, detalės atsiranda pas mus per porą dienų. Patobulinome ir svorio paskirstymą – pakeitėme variklio tvirtinimo taškus, jis dabar bus labai žemai ir pastumtas į centrą, o radiatorius – gale. Gerai, kad šio modelio važiuoklė, granatos, pusašiai ir reduktorius yra tvirti, turėtų laikyti apie 1000 Nm sukimo momentą“ – išaiškino Vygantas Rimkus.

Nors standartinis „Nissan 350Z“ turi pakankamai galingą, 280 AG pasiekiantį 3,5 litro V6 variklį, turintį potencialo tobulinimui, aukščiausios lygos „driftingui“, to nepakanka. Veegos meistrai prieš pat saloną sugrūdo stipriai patobulintą 4,3 litro „Toyota 3UZ/FE“ V8 formos agregatą, kuris turi netgi superautomobilių variklių detalių ir milžinišką turbiną.

Kiek arklio galių išspaus šis agregatas, lenktynininkas dar nesako, tačiau užsimena, kad bent tris kartus daugiau nei standartiniame pakete. Varikis galią į galinius varančiuosius ratus siųs per BMW pavarų dėžę ir trijų diskų „Tilton“ sankabą.

Nors lenktyninis Veegos automobilis per žiemą jau spėjo įgauti savo formas, turi variklį, darbų dar yra daug, tad meistrams teks plušėti nenuleidžiant galvų iki pat balandžio mėnesio. Balandžio 27 dieną Rygoje vyks pirmasis Lietuvos ir Latvijos šalių „driftingo“ čempionato etapas, kur žiūrovai galės išvysti šį „Nissan“ į Vygantą Rimkų prie vairo, bandysiantį iš pirmo karto nenusileisti ir įgauti pranašumą prieš varžovus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?