Benediktas Vanagas ir Filipe Palmeiro
Patį naujausią automobilį lietuvių gretose vairuoja Benediktas Vanagas, kuriam kelio knygą skaito jau praėjusiame Dakare talkinęs portugalas Filipe Palmeiro. Komanda į Saudo Arabiją išsiuntė naująjį savo pirkinį – „Toyota Gazoo Racing Hilux IMA“.
„Dalinai gamyklinės komandos statusas mums leidžia įgyti naujausią techniką. Tiktai Nasser'as ir Giniel'is startuos su dar naujesne „Toyota Gazoo Racing Hilux“ evoliucija, bet taip arti gamyklinės technikos nesame buvę. Šiemet yra pagaminti 4 tokie IMA modeliai. Jais, mano žiniomis, turėtų startuoti Yazeedas Al-Rajhi, Bernhardas Ten Brinke, Kuba Przygonski ir mes. Viso pasaulyje „ganosi“ 14 IMA modelių. Mes galėjome rinktis IMA, kuria praėjusiame Dakare startavo Fernando Alonso. Bet pragmatiškai „Toyota“ leidus „pasiėmėme“ visiškai naują bolidą“, – savo „Facebook“ paskyroje skelbė Benediktas Vanagas.
„Toyota Gazoo Racing Hilux IMA“ į priekį gena 5 litrų, 8 cilindrų „Lexus RC-F“ variklis, per sekvencinę kumštelinę pavarų dėžę atiduodantis 380 arklio galių ir 600 niutonmetrų sukimo momentą, tačiau šie skaičiai nėra pagrindinis aspektas, kuo naujasis modelis yra pranašesnis už senesnes versijas. Viskas slypi po šifruote IMA.
Naujojoje versijoje variklis turi vadinamąjį „sausą“ karterį. Tai leidžia šiek tiek padidinti galingumą bei variklį dar nuleisti žemyn, palyginus su anksčiau naudotu. Visa tai leidžia stipriai keisti bolido svorio centrą. Tai duoda geresnį valdomumą. Kita rėminės konstrukcijos filosofija dėl pastumto į vidurį variklio leidžia naudoti gerokai ilgesnes pakabos svirtis. Ir nors pakabos eiga klasėse yra visiems apribota vienodai, ilgesnės svirtys leidžia turėti mažiau kintančią ratų geometriją pakabai kylant aukštyn ir leidžiantis žemyn. Bolidas yra lengvesnis ir turėtų sverti tiek, kiek numatyta naujai sumažintuose techniniuose reikalavimuose. Šiame bolide degalų bako talpa siekia 500 litrų.