Norinčių daugiau nei telpa
Vos per savaitę nuo registracijos paskelbimo pradžios į antrąjį ir paskutinį šių metų „C-Bet Ring Challenge“ etapą buvo užpildytas visas dalyvių sąrašas. Tiek į „Time Attack“, tiek į „Race“ sesijas užsiregistravo maksimalus dalyvių skaičius. 100 automobilių vairuotojų kovos su laiku, 35 – dėl pozicijų. Negana to, organizatoriai sako gavę gerokai daugiau dalyvių paraiškų, tačiau daugiau jų priimti nebegali, nes ir taip paskutinį rugsėjo savaitgalį „Nemuno Žiedas“ braškės per siūles nuo lenktyninių automobilių kiekio.
„Net ir dabar gauname profesionalių lenktynininkų užklausų ir prašymų priimti juos į lenktynes“, – besišypsodama renginio sėkme džiaugėsi jų organizatorė Ugnė Rukšėnaitė.
Tramplinas į profesionalų sportą
„C-Bet Ring Challenge“ – Lietuvos mėgėjų žiedinių lenktynių čempionato varžybos, tramplinas pradedantiesiems sportininkams į automobilių sporto olimpą. Organizatoriai sako kuriantys lenktynes pradedantiems savo karjerą ir kaupiantiems patirtį. Vieną iš renginio sėkmę užtikrinančių faktorių atsispindi „C-Bet Ring Challenge“ šūkyje: „Kuo daugiau laiko trasoje už kuo mažesnį biudžetą“. Sumokėjęs 50 eurų startinį mokestį bet kuris techniškai tvarkingą automobilį turintis vairuotojas gauna galimybę kone pusantros valandos praleisti profesionalioms lenktynėms paruoštoje trasoje su aukščiausio lygio teisėjais, laiko matavimo įranga ir šalia trasos budinčiais gelbėtojais.
„Lenktynių pasaulyje nesu naujokas, daug kur esu dalyvavę kaip mechanikas, kaip teisėjas ir organizatorius, tačiau šiais metais pirmą kartą pats važiuoju trasoje su savo asmeniniu automobiliu, dėl to galima sakyti, kad tai mano debiutinis sezonas. Mano tikslas – startuoti Lietuvos čempionate, noriu važiuoti į „Autoplius Fast Lap“, tačiau neturint daug patirties iš karto ten lėkti nebūtų protinga, ieškojau išeities“, – aiškino automobilių lenktynėse tik šiemet „Peugeot 106“ automobiliu debiutavęs Vytautas Vidzbelis.
Pakovoti knieti ir profesionalams
Visgi naujokams šiose lenktynėse kovoti dėl aukščiausių pozicijų nėra lengva, jiems visada trasoje į nugarą kvėpuoja ir gausus būrys profesionalių lenktynininkų atvažiuojančių čia pasitreniruoti ir kovoti dėl čempionų titulų.
„Nors šis renginys orientuotas labiau į automobilių sporto naujokus, jis beveik niekuo nesiskiria nuo aukščiausio lygio varžybų, nes čia yra visa tam reikiama infrastruktūra. Tad čia matau puikią galimybę pasitreniruoti, išsibandyti savo automobilį ir savo jėgas. Trasos konfigūracija, teisėjai, profesionali laiko matavimo įranga ir tiesioginė kova su artimiausiais varžovais lenktynininkui suteikia daug daugiau nei tiesiog paprastas sekmadieninis pasivažinėjimas tuščioje trasoje“, – sakė aukščiausios varžybose paprastai dėl podiumo kovojantis „Dynami:t Energy“ komandos lenktynininkas Mantas Matukaitis, nepraleidžiantis progos išvažiuoti ir į šį renginį.
Paskutinį rugsėjo šeštadienį vyksiantis mėgėjų žiedinių lenktynių čempionato etapas šiemet bus antrasis ir paskutinis, „Race“ lenktynėse dalyviai čia kovos dėl čempionų titulų. Debiutiniais metais surengti vos du etapai paskutiniam pasistumdymui paliko didžiulę intrigą, mat per vienas lenktynes nei vienas sportininkas nesugebėjo įgyti jokio pranašumo prieš kitus. Visų klasių lyderius skiria vos po vieną ar kelis taškus, tad du lenktynių dieną įvyksiantys važiavimai gali sumaišyti kortas.