„Nemuno žiede“ griausmingai atidarytas žiedinių lenktynių sezonas

Šeštadienį Kačerginės „Nemuno žiede“ beveik aštuonios dešimtys lenktynininkų pradėjo Lietuvos žiedinių lenktynių čempionatą.
„Nemuno žiede“ griausmingai atidarytas žiedinių lenktynių sezonas Ring Challenge
„Nemuno žiede“ griausmingai atidarytas žiedinių lenktynių sezonas Ring Challenge / E.Babelio nuotr.

Tiesa, atnaujintas trasos asfaltas išbandyti jėgas žiede sugundė ir ralistus bei „drifterius“ – Giedrių Notkų, Benediktą Čirbą, latvį Nikolass Bertrans, kurie išbandė naują „Turbo Trophy“ klasę.

„Ring Challenge powered by PRO BRO“ sezoną pradėjo visų trijų Lietuvos žiedinių lenktynių lygų varžybomis. Čia pravažiuoti greičiausią ratą net standartiniais automobiliais stengėsi „Time Attack“ dalyviai, dėl čempionų titulų kovojo ir greičiausi A lygos sportininkai, tačiau gausiausias ir daugiausiai žiūrovų dėmesio sutraukęs buvo B lygos sprintas. Jame prie starto linijos stojo 17-a automobilių, kai kuriuos jų pilotavo patyrusios kitų automobilių sporto disciplinų žvaigždės.
Čia debiutavo nauja, pačių dalyvių iniciatyva atsiradusi „Turbo Trophy“ klasė, orientuota į konkurencingas varžybas nedideliais kaštais.

Techninis šios klasės reglamentas leidžia važiuoti automobiliais, turinčiais dviejų litrų turbininius variklius, taigi daugiausia ši klasė skirta standartiniams karštiesiems hečbekams. Leidžiamos tik minimalios modifikacijos tam, kad standartiniai automobiliai būtų saugūs ir patikimi važiuojant trasoje, visi automobiliai važiuoja vienodomis „Zestino“ padangomis.

Debiutinėse „Turbo Trophy“ klasės lenktynėse naują techniką, ar ją tikrai lengva vairuoti ir ar lenktynės gali būti smagios, išbandė kitų disciplinų čempionai: ralistas Giedrius Notkus bei „drifteriai“ Benediktas Čirba, latvis Nikolass Bertrans – NikNak. Jie visi sėdo į identiškus „Seat Leon FR“ automobilius.

Skirtingų disciplinų meistrai nustebino ne tik greičiu, tačiau ir vienodu tempu. Po kvalifikacijos sustojo vienas šalia kito, lenktynėse taip pat kovojo vienas su kitu artimoje kovoje. Giedrių ir Benediktą pristabdė techninės problemos: Notkaus automobilis perkaito, o Čirbos automobiliui sustreikavo pavarų dėžė.

„Didelių nuoskaudų nėra, nes atvažiavome išbandyti naujos klasės automobilių. Jeigu ne techniniai niuansai, lenktynės būtų buvusios labai smagios. Automobiliukai vairuojami lengvai, buvome arti vienas kito, išties smagu. Manau, tereikia minimalių modifikacijų, kad šie automobiliai atlaikytų ilgesnį lenktyninį tempą, ir tuomet viskas bus gerai. Automobiliai nebrangūs, jais lengva lenktyniauti, klasė tikrai turi potencialo“, - pasakojo B. Čirba.

„Turbo Trophy“ įskaitoje nugalėjo su jau išbaigtu „VW Golf GTI“ automobiliu važiavęs Martynas Kudakas, antroje vietoje liko Nikolass Bertrans, o trečias – Ovidijus Latoža su išskirtiniu projektu – „Volkswagen Caddy“ „kabluku“, turinčiu „Golf GTI“ komponentus.

Nepavejamas bendroje B lygos sprinto įskaitoje buvo Karolis Blėdis su „Audi S4“. Šiose lenktynėse važiavo ir populiari „BMW 325 Cup“ technika. Su ja greičiausias buvo Paulius Urbonavičius, antroje vietoje – Algirdas Plečkaitis, trečias – Vytis Kulikauskas.

A lygos čempionato sprintą paįvairino antrąjį važiavimą paskandinusi audra. Prieš pat startą prapliupo lietus, vienintelis Andrius Keblys spėjo susimontuoti lietaus padangas. Ir nors pirmuosiuose ratuose į lyderio pozicijas buvo išsiveržęs galingesne technika važiuojantis Artūras Kliobavičius, jis ketvirtame rate išslydo iš trasos ir užklimpo žvyre. Antrąjį važiavimą laimėjo Keblys su „Honda Civic“, taip užtikrintai laimėjęs ir R2000 klasę. Antrojo važiavimo nebaigęs Kliobavičius pergalę R3000 klasėje padovanojo Maksimui Avdejenkov. Abu jie važiavo BMW automobiliais.

„Time Attack“ disciplinoje geriausią dienos rato įveikimo laiką vėlgi pademonstravo Karolis Blėdis su „Audi S4“, „Nemuno žiedą“ apvažiavęs per 1:14.864 min. Jis laimėjo PRO GT kategorijoje. PRO2000 klasėje laimėjo Agnius Narbutas su „Honda S2000“, užfiksavęs 1:18.831 min. laiką ir vos 0,05 sek aplenkęs Andrių Keblį. PRO3000 greičiausias buvo Edvinas Plaušinis, o „BMW 325 Cup“ kategorijoje – Paulius Urbonavičius.

Tradiciškai, „Time Attack“ važiavimuose varžėsi ir standartinių bei lengvai modifikuotų automobilių savininkai, jie turėjo papildomas greičio mažinimo zonas saugumui užtikrinti. Greičiausias šioje kategorijoje buvo Simonas Balčiūnas su BMW E36, ratą įveikęs per 1:24.533. Jis nugalėjo OC4 klasėje.

OC3 kategorijoje su BMW E36 greičiausiai lėkė Grantas Mackevičius. SGC2 klasėje greičiausias buvo svečias iš Latvijos Edvins Vancovc su „Honda Civic“, SGC3 – Eigintas Aleksandravičius su BMW E36, SGC4 – Karolis Vainalavičius su „Porsche Carrera“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis