Kauno miesto ir rajono vadovai kartu su KKSD direktoriumi sutarė projektą pateikti Vyriausybei.
„Reikia akcentuoti tai, kad šis objektas yra regioninis ir svarbus mūsų valstybės ekonomikai. Pirmiausia turime sulaukti Vyriausybės pritarimo, kad būtų galima imtis konkrečių žingsnių projektui įgyvendinti“, – sakė KKSD vadovas Edis Urbanavičius.
„Šiuo atveju norisi žiūrėti į artimiausius kaimynus – Latviją ir Estiją. Kaimyninių šalių trasos turėjo panašią istoriją ir buvo pastatytos apie 1961 metus. Estija 2012 m. iš pagrindų atsinaujino savo lenktynių trasą už 5 mln. eurų. Šiais metais Latvija jau žengė pirmą žingsnį ir už 1,25 mln. atsinaujino 800 m trasos. Lietuva šiuo metu praranda konkurencinį pranašumą Baltijos šalyse. Šis objektas neatitinka šiuolaikinių žiedinių lenktynių trasoms keliamų reikalavimų, todėl čia ne tik negali vykti tarptautinio lygio lenktynės, tačiau ir Lietuvos ar Baltijos šalių čempionatų organizavimas kasmet yra labai komplikuotas dėl nesaugios trasos – dėl to labiausiai nukenčia sportininkai“, – pabrėžė Všį „Nemuno žiedas“ direktorius Arūnas Samochinas.
Patenkintų regiono poreikius
Naujajame komplekse planuojama įkurti vairavimo mokymo centrą, kuris būtų vienintelis Kauno-Alytaus-Marijampolės regione, bei motokroso trasą, kurioje būtų galima rengti ir Europos, ir pasaulio motokroso čempionatus.
„Ketiname įrengti ir modernų kartodromą, kuris suteiktų galimybę jauniesiems sportininkams pradėti automobilių sporto karjerą nuo kartingo vairo. Komplekso lankytojai turėtų galimybę išbandyti savo jėgas ir pramoginiais kartingais. Ateityje galėtų atsirasti lygumų bei kalnų slidinėjimo trasos“, – kalbėjo A. Samochinas.
Akivaizdi nauda
„Nemuno žiedo“ vadovas įsitikinęs, kad įgyvendinus projektą nauda regionui būtų akivaizdi.
Atsirastų daugiau kaip 50 naujų darbo vietų
„Visų pirma, atsirastų daugiau kaip 50 naujų darbo vietų. Padidėtų turistų srautas: jie aplankytų ne tik kompleksą, bet ir Kaune bei rajone esančius viešbučius, restoranus, kavines, verslininkams atsirastų didžiulis potencialas plėsti bei vystyti savo verslą regione. Regiono vairuotojai galėtų tobulinti praktinius vairavimo įgūdžius“, – vardijo A. Samochinas.
Unikali lenktynių trasa
Pagrindinis „Nemuno žiedo“ lenktynių trasos konkurencinis pranašumas – Kačerginės trasa išsiskiria reljefu bei sudėtingais posūkiais, todėl tiek sportininkai tiek varžybų žiūrovai čia patiria daugiau emocijų. Kaimyninėse šalyse lenktynių trasos įrengtos lygumose.
Kauno rajono savivaldybės meras Valerijus Makūnas pastebėjo dar vieną Kačerginės lenktynių trasos privalumą – ji yra patogioje geografinėje padėtyje, arti Kauno, todėl lenktynių mėgėjams patogu atvykti iš bet kurios Lietuvos vietos.
„Svarbu šią teritoriją sutvarkyti kompleksiškai, kad ji būtų patraukli sportui, laisvalaikiui ir verslui. Šiame komplekse galėtų įsikurti ne tik aktyvaus sporto trasos, bet galėtų vykti ir koncertai po atviru dangumi“, – kalbėjo V.Makūnas.