Čempionato sezono pertraukos metu „Juta Racing“ į Lietuvą atgabeno ne tik abu lenktynėse naudojamus „Porsche 911 GT3 Cup“ automobilius, bet ir visą jų lenktyninę mantą – autobusą, kuriame telpa viskas ko reikia. Pradedant padangomis, baigiant kompiuterine technika automobilių reguliavimui.
Viskas atrodo labai puikiai – didelė puspriekabė „prasiveria“, išsilanksto stogas, paklojamos specialios grindys. Net nepatikėtum, kad tai „mobilus biuras“ – panašiau namus su dideliu garažu. Visa tai ir tampa komandos namais lenktynių trasoje.
Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Jonas Gelžinis |
Po stogu stovėjo išrikiuoti du „Porsche“ automobiliai. Abu balti, vienas su mėlynais motyvais (Jono Gelžinio), kitas su žaliais (Tautvydo Barščio). Pastarajam buvo nuimti ratai ir sumontuota pakabos reguliavimo technika. Gerai įveikus trasą prie šių įrenginių ataskaitų išsirikiuoja konkurentų eilė – visi nori žinoti koks greičio receptas.
„Juta“ vadovas Audrius Gelžinis susirinkusiems papasakojo kodėl komanda pasirinko šią lenktynių seriją ir kodėl jie šiek tiek atsilieka nuo lyderių.
„Porsche Carrera Cup“ lenktynėse visi lygūs. Beveik
„Pasirinkome, vadinamą, mono klasę. Čia lenktyniaujama identiškais “Porsche„ automobiliais – viskas, pradedant variklį ir baigiant automobilio svoriu yra identiškai pagaminta visoms komandoms. “Porsche„ specialistai prieš lenktynes ir po apsilanko garaže ir užplombuoja tam tikrus elementus. Taigi, visų šansai vienodi. Beveik.“, – pasakoja Audrius.
O komandos skiriasi vienu labai svarbiu aspektu. Jei komandos vidutiniokės taupo kiekvieną padangų komplektą ir treniruotėse suka ne itin daug ratų, turtingos komandos treniruotėms užsidaro visą lenktynių trasą ir suka ratus nuo ryto iki vakaro. Taip pat, gyvendami ne toli trasų jie pagal oro prognozes gali pasirinkti kokių sąlygų nori treniruotėse – ryt lis, užsidarykime trasą ir mokinkimės šlapiai trasai reikalingų įgūdžių.
Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./„Juta“ vadovas Audrius Gelžinis |
Tiesa, nors ir nebūdami pačia didžiausia komanda, „Juta Racing“ padeda Jonui Gelžiniui vis smarkiau įkąsti lyderiams. Neverta abejoti jo talentu ir gebėjimais. Gražu, kad „Juta Racing“ nepamiršta savo draugų ir rėmėjų, kurių dėka Jonas britams primena, kad Lietuvoje auga labai greiti lenktynininkai.
Pabandėme ir patys
O, kad renginys nebūtų „sausas“ ir šaltai oficialus, komanda svečiams pasiūlė patiems susipažinti su Nemuno žiedo trasa. Šiam tikslui išrikiuoti stovėjo trys „Juta Racing“ vairavimo mokyklos „Volkswagen Golf GTI“ automobiliai. Šiaip jau gamykliškai pakankamai „kieti“ automobiliai aprūpinti sportinėmis sėdynėmis, vairais ir saugos lankais.
Pačiam apsukus kelis trasos ratus iš automobilio lipti nesinorėjo. Gal ir ne pati geriausia trasa ir ne patys greičiausi automobiliai, tačiau sportiniam džiaugsmui pasiekti to pakanka. Su kaupu.
Tiesa, iš žiūrovų vietos stebėjus kaip trasa lekia šie „Volkswagen“ automobiliai, atrodė, kad greitis didelis. Bet kaip Jonas Gelžinis pasikinkė „Porsche 911 GT3 Cup“ automobilį, greitis persikėlė į kitą lygį.