„Tiksliai pasakyti, kas nutiko kol kas negalim. Tiesiog tikrinant variklio darbą ant specialaus stendo prie tam tikrų krūvio pastebėjome besisunkiančią alyvą.
Realiausia prielaida – aukštų sūkių diapazone vožtuvus prilaikančios spyruoklės pradeda rezonuoti ir taip išbalansuoja jėgainės darbą.
Bandymus nutraukę ir pradėję ieškoti problemos priežasties jokio aiškaus atsakymo neradom.
Realiausia prielaida – aukštų sūkių diapazone vožtuvus prilaikančios spyruoklės pradeda rezonuoti ir taip išbalansuoja jėgainės darbą.
Faktas, kad su tokiu automobiliu startuoti negalim. Todėl komanda, kuri jau buvo įsikūrusi lenktynių miestelyje prie „Loheac-Bretagne“ trasos nutarė grįžti į dirbtuves ir tęsti pasiruošimą“, – vėlų penktadienio vakarą pranešė „NNmotorsport“ komandos vadovas Rimvydas Matijošaitis.
Prestižinėse lenktynėse startuoti pasiruošusią lietuvių komandą pastaruoju metu persekioja nesėkmės: automobilį konstravę Čekijos meistrai dėl įvairių trikdžių net keletu savaičių vėlavo atlikti svarbiausius darbus. Kai jų teigimu „Škoda Fabia R5“ jau buvo parengta pagal RX techninį reglamentą, testų trasoje nebuvo galima pradėti dėl pastebėtų trūkumų.
Praradę galimybę startuoti 8-ajame šio sezono RX čempionato varžybų etape Prancūzijoje, „NNmotorsport“ komandos vyrai tikisi visas problemas išspręsti iki lenktynių Barselonoje rugsėjo 16-18 dienomis.