Kalbant apie ratus, svarbiausias yra vienintelis automobilio kontaktas su trasa – padangos. Pradedant važiuoti bent pora ratų jos būna šaltos – 10-20 laipsnių. Tada automobilis būna sunkiai nuspėjamas, slysta ir nestoja taip, kaip turėtų. Vėliau padangos įšyla ir pradeda žymiai geriau sukibti su keliu, todėl galima didinti tempą.
Žinoma, tai tęsis ne amžinai. Galiausiai padangos susidėvi arba perkaista. Simuliatoriaus ekrane galite matyti, kad po ilgo važiavimo pradeda stipriai kasti dešinė priekinė automobilio padanga, jis sunkiau pronozuojamas ir turi mažiau sukibimo. Patartina prieš greitąjį ratą startuoti su 90-95 laipsnių padanga.
Su padangomis viskas aišku, tačiau dar blogiau, kai užkaista lenktynininko emocijos. Čia vieno patarimo nėra, tačiau labai svarbu, kad trasoje išliktumėte ramūs ir kvėpuotumėte įprastai. Kiekviena emocinė įtampa gimdo klaidas, o jos – naują įtampą.