Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Neste Dream 2 Drive“ projektas pamažu persikelia į realias lenktynes

„Neste Dream 2 Drive” projekto komanda sudalyvavo pirmosiose lenktynėse realioje trasoje. Puikūs rezultatai ir atrasti techniniai nesklandumai leis kitame etape naujam nariui įsitraukti į tobulai sustyguotą komandą.
„Neste Dream 2 Drive“ projekto automobilis
„Neste Dream 2 Drive“ projekto automobilis / „Galaunė Photography“ nuotr.

Pirmą kartą trasoje bandomas automobilis – tikras iššūkis ir galvosūkis jo inžinieriams ir vairuotojams, nes tik trasoje paaišėja visi trūkumai, kurių nesimatė garaže. Ne išimtis ir „Tauras Racing“ komanda. Specialiai „Neste Dream 2 Drive” projektui ruošta „Mazda RX-8“ į trasą paskutinę treniruočių naktį buvo atvežta tiesiai iš apklijavimo dirbtuvių. Likus nakčiai iki pirmojo „Autoplius.lt Fast Lap“ etapo Kačerginės „Nemuno žiede“, automobilis dar rodė mažų kaprizų, tačiau iki starto jie buvo sutramdyti.

Per šeštadienio lenktynes RX-8 komandų zonoje sulaukė nuoširdaus žiūrovų susidomėjimo. Nenuostabu, nes šio modelio variklis itin mažas. Atrodo, kad po variklio dangčiu tilptų dar vienas toks rotorinis variklis. Lygiai taip pat gerai automobilis pasirodė ir trasoje. Su kiekvienu ratu komandos lenktynininkas Tauras Tunyla geriau pažindavo automobilį ir išnaudojo visą jo potencialą.

„Autoplius.lt Fast Lap“ nuotr./Tauras Tunyla ant nugalėtojų pakylos
„Autoplius.lt Fast Lap“ nuotr./Tauras Tunyla ant nugalėtojų pakylos

Jau po pirmųjų „Time Attack Pro 2500” važiavimų T. Tunyla finišo juostą kirto per 1 min. ir 17,929 sekundės. Per visą dieną nei vienam šios klasės varžovui nepavyko pagerinti šio rezultato ir „Tauras Racing“ komanda šventė pergalę. Ją taip pat pasaldino dar vienas pasiekimas - „Nemuno žiedo“ taip greitai nėra įveikęs nei vienas rotorinį variklį turintis automobilis.

Tiesa, pergalės skonio per plauką vos neapkartino stabdžių gedimas. Didelis karštis paveikė stabdžių sistemą ir po ilgosios tiesiosios iškart ties lėčiausiu „Nemuno žiedo“ posūkiu dingo automobilio stabdžiai. T. Tunyla pradėjo stabdyti varikliu ir specialiai pasuko automobilį šonu, kad sumažintų greitį. Jis pats prisipažįsta, kad jei ne treniruotės su simuliatoriumi, reakcija tokia greita nebūtų.

„Andrius Navi Photography“ nuotr./„Neste Dream 2 Drive“ projekto automobilis
„Andrius Navi Photography“ nuotr./„Neste Dream 2 Drive“ projekto automobilis

„Pradėti sezoną tokiu piruetu nėra įprasta. Džiaugiuosi, kad per žiemą įgūdžiai neatbuko. Visą laisvą laiką praleidau „Simuliatorių akademijoje“, šlifuodamas savo refleksus. Trasoje labai svarbus judesių automatizmas, nes važiuojant dideliu greičiu neįmanoma spėti mąstyti ir pasverti kiekvieną situaciją. Tokius gebėjimus padeda įgauti ir aštrinti daug valandų simuliatoriaus kėdėje. Turbūt dėl to ir pavyko išsaugoti automobilį sveiką“, - apie šaltakraujiškus instinktus pasakoja T. Tunyla.

Iškart po lenktynių buvo paskelbti 16 dalyvių, kurie sėkmingai įveikė pirmojo Lietuvos virtualių žiedinių lenktynių „Neste Dream 2 Drive“ čempionato atrankos etapą. Visi jie susitiks pusfinaliuose, kuriuose kovos dėl čempiono titulo sprinto tipo lenktynėse. Greičiausias lenktynininkas taps „Tauras Racing“ komandos nariu ir dalyvaus antrajame „Autoplius.lt Fast Lap“ lenktynių etape Estijoje, Pernu trasoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų