2024 m. WRC čempionu tapo T.Neuville
SS21 („Powerstage“)
„Hyundai“ komandos nariai prieš startą žinojo, kad norėdami pelnyti pergalę gamintojų įskaitoje, privalo aplenkti „Toyota“ atstovus.
A.Mikkelsenas taip skubėjo, kad net akimirką išvažiavęs iš kelio kliudė sausą ploną medį ir dėl to pasiekė finišą be vieno žibinto ir aplaužytu priekiniu bamperiu. Dėl tos priežasties netrukus jį 4,7 sek. aplenkė komandos draugas T.Neuville.
Kitas išvažiavęs T.Katsuta (P4 ruože) nepavijo T.Neuville (P2 ruože), bet aplenkė klaidą padariusį A.Mikkelseną (P5 ruože).
Fantastiškai važiavęs S.Ogier (P1 ruože) aplenkė T.Neuville ir padėjo „Toyota“ komandai paskutiniame sezono GR laimėti gamintojų įskaitoje.
Džiaugsmo „Toyotai“ pridėjo ir E.Evansas, finišavęs „powerstage“ ruože P3 vietoje ir laimėjęs Japonijos ralyje.
Pirmosios akimirkos T.Neuville ekipažui supratus, kad tapo WRC čempionais:
SS20
Nors ir T.Katsuta laimėjo „Toyota“ stadione surengtą greičio ruožą, prieš paskutinį etapą sekmadienio įskaitoje pirmavo „Hyundai“ atstovai:
„Super sekmadienio įskaita“ po SS20 atrodė taip:
SS17 - SS19
Sekmadienis Japonijos ralyje prasidėjo dramatiškai – pirmame dienos GR (SS17) ralio lyderis Ottas Tanakas vertėsi ir palaidojo savo šansus laimėti čempionate.
Arnauskas motorsport „facebook“ paskyroje patalpintas Otto Tanako avarijos vaizdo įrašas:
„Hyundai“ komandos padėtį SS17 metu kiek pagerino šiame ruože greičiausią laiką užfiksavęs Andreasas Mikkelsenas.
Kitus du greičio ruožus (SS18 ir SS19) tarsi atrištomis rankomis važiavęs laimėjo Thierry Neuville.
Komandinė įskaita po SS19 atrodė taip: