„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Netikėta Japonijos ralio atomazga – O.Tanakas vertėsi, o T.Neuville triumfavo

Paskutinę Japonijos ralio dieną pamatėme savo automobilį sudaužusio Otto Tanako agoniją ir Thierry Neuville džiaugsmą pirmą kartą tapus WRC pasaulio čempionu. Tuo tarpu „Toyota“ ir „Hyundai“ komandų kova dėl konstruktorių taurės vyko iki paskutinio čempionato ruožo.
Nuotrauka iš Otto Tanako avarijos vietos. WRC organizatorių „facebook“ tinkle pasidalinti nuotr.
Nuotrauka iš Otto Tanako avarijos vietos. WRC organizatorių „facebook“ tinkle pasidalinti nuotr.

2024 m. WRC čempionu tapo T.Neuville

SS21 („Powerstage“)

„Hyundai“ komandos nariai prieš startą žinojo, kad norėdami pelnyti pergalę gamintojų įskaitoje, privalo aplenkti „Toyota“ atstovus.

A.Mikkelsenas taip skubėjo, kad net akimirką išvažiavęs iš kelio kliudė sausą ploną medį ir dėl to pasiekė finišą be vieno žibinto ir aplaužytu priekiniu bamperiu. Dėl tos priežasties netrukus jį 4,7 sek. aplenkė komandos draugas T.Neuville.

Kitas išvažiavęs T.Katsuta (P4 ruože) nepavijo T.Neuville (P2 ruože), bet aplenkė klaidą padariusį A.Mikkelseną (P5 ruože).

Fantastiškai važiavęs S.Ogier (P1 ruože) aplenkė T.Neuville ir padėjo „Toyota“ komandai paskutiniame sezono GR laimėti gamintojų įskaitoje.

Džiaugsmo „Toyotai“ pridėjo ir E.Evansas, finišavęs „powerstage“ ruože P3 vietoje ir laimėjęs Japonijos ralyje.

Pirmosios akimirkos T.Neuville ekipažui supratus, kad tapo WRC čempionais:

SS20

Nors ir T.Katsuta laimėjo „Toyota“ stadione surengtą greičio ruožą, prieš paskutinį etapą sekmadienio įskaitoje pirmavo „Hyundai“ atstovai:

„Super sekmadienio įskaita“ po SS20 atrodė taip:

„Super sekmadienio“ įskaita po SS20
„Super sekmadienio“ įskaita po SS20

SS17 - SS19

Sekmadienis Japonijos ralyje prasidėjo dramatiškai – pirmame dienos GR (SS17) ralio lyderis Ottas Tanakas vertėsi ir palaidojo savo šansus laimėti čempionate.

Arnauskas motorsport „facebook“ paskyroje patalpintas Otto Tanako avarijos vaizdo įrašas:

„Hyundai“ komandos padėtį SS17 metu kiek pagerino šiame ruože greičiausią laiką užfiksavęs Andreasas Mikkelsenas.

Kitus du greičio ruožus (SS18 ir SS19) tarsi atrištomis rankomis važiavęs laimėjo Thierry Neuville.

Komandinė įskaita po SS19 atrodė taip:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs