Sekmadienio lenktynių tiesioginę transliaciją žiūrėkite čia:
Techniniai nesklandumai – nuo pat pradžių
Jau penktadienį didžioji dalis dalyvių treniravosi, mėgindami prisiminti trasos posūkius bei įgauti sportinę formą prieš šeštadienio varžybas. Šešių valandų lenktynių dalyvių gretos pradėjo retėti būtent penktadienį: po treniruočių sesijos su techniniais nesklandumais susidūsi latvių „Flash Racing“ komanda pasitraukė, taip ir nestartavusi varžybose. Į kvalifikaciją šeštadienį išriedėjo 17 komandų, kurių didžioji dalis – iš Lietuvos. Jos metu geriausiai pasirodė „Skuba Racing Team“, pademonstravusi puikų trasos įveikimo laiką (1.22,114 minutės).
Antroji pozicija lenktynių starte teko „Hyundai“ ir „Hegelmann transporte by Algirdai racing“, atsilikusiai vos 6 šimtosiomis, trečioji – „GSR Motorsport“ komandai su 1.24,118 minutės trasos įveikimo laiku. Toliau rikiavosi „Rotoma Racing“, „DHL Racing Team“ ir „London grill racing team“ komandos.
Pirmasis šešetas praktiškai nekito iki paskutinių lenktynių valandų: vienas kitą pagaudavo, aplenkdavo sutaupydami laiko kuro pylime ar keičiantis vairuotojams, bet kardinaliai šešetukas greičiausiųjų išliko nepakitęs. Tuo tarpu, kiek tolėliau nuo rikiuotės greičiausiųjų atsidūrusios komandos turėjo kovoti ne tik su konkurentais, bet ir su besiožiuojančia technika. Nesklandumai dar per pirmą pusvalandį lenktynių užklupo „Ratmena“ komandos „BMW“ automobilį, kamavo „PGM technika racing team“, „Sparti reklama by Kekava“ ir „Antėja – Kraujo tyrimai“ bolidus. Pastarosios dvi komandos finišo taip ir nepasiekė. Kitoms komandoms kortas kiek kitaip padėliojo įpusėjus lenktynėms iškritęs lietus. Dalis rizikavo važiuodami su „slick“ tipo padangomis, kiti puolė montuotis lietui skirtus ratus, ir po valandos teko apsikeisti: prašovė ir tie, kurie galvojo, kad lis ilgiau, ir tie, kurie manė, jog nelis visai.
Įtampa ir kvapą gniaužiančios kovos
Lenktynių įtampa augo ir kovos užvirė likus porai valandų iki lenktynių finišo: tuomet ir pradėjo byrėti greičiausiųjų šešetukas. Netikėtai pasibaigus kurui, kelias svarbias pozicijas prarado „DHL Racing Team“ su „Cupra TCR“. Tuomet į priekį pasistūmėjo „London Grill Racing Team“ bei „Telšių statyba“ komandos. Dar labiau lenktynėms įsibėgėjus, į garažus pasuko ir tepalais apsipylęs komandos „Hegelemann transporte by Algirdai racing“ „Hyundai i30 TCR” automobilis: tuomet ir prasidėjo daugiausiai kantrybės ir jėgų pareikalavusios kovos dėl podiumo.
Visi lenktynių lyderiai vylėsi, kad konkurentams kur kas stipriau sudilusios padangos ir jie pradės lėtėti arba dar stos piltis kuro. Nieko panašaus nenutiko: tiek dėl pirmos – antros vietos kovojančios „Skuba Racing Team“ su „BMW M3” ir „GSR Motorsport“ su „VW Golf GTI TCR“ komandos, tiek dėl trečios – ketvirtos vietų besivaržiusios „London Grill Racing Team“ su „Cupra TCR“ ir „Rotoma Racing“ su „BMW M3” jokių papildomų stojimų nebeatliko ir praktiškai neturėdami sukibimo, vos kelioms sekundžių dalims skiriant vieną nuo kitos, kovojo iki galo. Tiesa, likus dešimt minučių iki finišo, „Skuba racing“ komanda mėgino lenkti „GSR Motorsport“ komandą ir tai baigėsi kontaktu, „VW Golf GTI TCR“ suktuku ir prarasta pirmąja vieta absoliučiai: pastarosios komandos lenktynininkė Ernesta Globytė pozicijos atkovoti nebespėjo.
„London Grill Racing Team“, pasivijusi „Rotoma Racing“ komandos „BMW“, daugiau kaip pusvalandį mėgino jį aplenkti: nors abi komandos jau nebegalėjo pasigirti puikiu sukibimu, tai, kad „BMW“ automobilis galingesnis – stipriai komandai padėjo išsaugoti trečiąją vietą absoliučioje įskaitoje. Nepalikęs nei vienos laisvos vietos ir galimybės aplenkti komandos lenktynininkas Gediminas Vilimas nesuteikė jokių progų ir galimybių „London Grill Racing Team“ komandai ir Eimantui Navikauskui: pastaroji komanda lenktynių finišą pasiekė kaip 2 vietos „A3000+t” klasėje nugalėtoja, pasiekusi 4 vietą absoliučiai.
Emocijoms atslūgus, sportininkai vieni kitiems padėkojo už gražią kovą ir lenktynes, kurias prisimins dar ilgai. Pirmąją vietą absoliučiai ir „GT“ įskaitoje iškovojusi „Skuba Racing Team“ komanda džiaugėsi ir pergale, ir pirmuoju sėkmingu finišu šį sezoną: pirmą kartą jiems kojos nepakišo gedimai. Antrąją vietą „GT“ įskaitoje gražiai iškovojo „Rotoma Racing“, o trečioji teko su technika kariavusiai „Artas racing“ komandai su „Lexus ISF“ automobiliu.
„A3000+t” įskaitoje šalia „GSR Motorsport“ ir „London Grill Racing Team“ ant trečiojo podiumo laiptelio kopė „DHL Racing Team“, „A3000+a“ klasėje trečioji vieta teko „Cone Forest Racing Team“ su „BMW M3”, antroji – „ITCC Racing“ komandai ir dar vienam „BMW“ automobiliui, o pirmoji – dar sezono pradžioje „Diesiel“ klasę palikusiai „Telšių statyba“ komandai.
Tuo tarpu, „Diesel“ klasėje praretinus dalyvių gretas, pirmoji vieta teko „PGM Technika Racing“ komandai. „A3000” įskaitoje trečioji vieta teko „Ratmena“ komandai, antroji „Black rose racing“ komandai, o pirmoji – „RM klubas“. Pastarųjų „Honda Civic“ turėjo varžytis „A2000” klasėje, tačiau jai nesusiformavus, buvo prijungti prie galingesnių ir nušluostė jiems nosis.
„NEZ 6H” lenktynės daug kam atnešė netikėtų pergalių ir labai reikalingų taškų „BEC4H” serijos lenktynėse. Sezono greičiausieji turėtų paaiškėti Estijojos „Auto24Ring” rugsėjo pabaigoje.
Daugiau apie lenktynių seriją, dalyvius ir komandų surinktus taškus – organizatorių internetiniame puslapyje www.batcc.eu.