Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Nissan“ grįžta į galingiausią Le Mano 24 val. lenktynių klasę – LMP1

Šiais metais „Nissan“ su savo „Nissan GT-R LM NISMO“ bolidu dalyvaus visame FIA Pasaulio ištvermės lenktynių čempionate. Šis žingsnis reiškia japonų gamintojo sugrįžimą į Le Mano 24 val. trukmės lenktynių aukščiausią klasę – LMP1. Dėl pergalės „Nissan“ kovos pasitelkdama naujovišką idėją ir išties įdomų produktą – naujosios kartos „Nissan GT-R“ ir varžysis su tokiais automobiliais kaip „Porsche 919“ bei „Audi R18“.
„Nissan GT-R LM NISMO“ bolidas
„Nissan GT-R LM NISMO“ bolidas

„Mes džiaugiamės galėdami būti lygiaverčiai geriausių pasaulyje sportinių automobilių gamintojų varžovai" – komentavo „Nissan" tarptautinės rinkodaros ir prekės ženklo strategijos kūrimo vadovas Roelis de Vriesas. – „LM P1" yra techninių inovacijų, ypač ateities galios agregatų, bandymų laukas. 2014 m. lenktynes laimėjo trys skirtingi gamintojai su trimis skirtingomis galios agregatų kombinacijomis. Tai įrodymas, kad „LM P1" automobiliai užima priešakines linijas pasitinkant naujausias technologijas."

Į „Le Mano" trasą kovoti su aukščiausios klasės varžovais „Nissan" grįžta po 16 metų pertraukos. Per šį laiką bendrovė labai aktyviai reiškėsi kitose kategorijose, sėkmingai kopdama aukštyn – nuo naujos „LM P3" klasės iki „LM P2", į kurią ji pateko su neprilygstama variklių gama. Pagaliau „Nissan" pasiekė aukščiausią laiptelį – „LM P1", ant kurio įmonę atvedė sumani ACO programa „Garage 56". Ši išskirtinė „Le Mano" lenktynių klasė suteikia galimybę išbandyti naujoviškas technologijas, kurioms negalioja įprastos taisyklės.

Šiuose automobiliuose įdiegtos pačios pažangiausios šiuolaikinėms lenktynėms pritaikytos technologijos – galingos energijos regeneracinės sistemos, ypač ekonomiški varikliai ir įspūdingi aerodinaminiai sprendimai

„Mūsų „LM P3" variklių programa tai mūsų naujas rizikingas sumanymas. Jei ji susilauks panašios sėkmės, kaip ir mūsų „LM P2" projektas, mes labai didžiuosimės savo pasiekimais, – kalbėjo „NISMO" prezidentas Shoichi Miyatani. – Mūsų „LM P2" variklis padėjo komandoms pasiekti ne vieną pergalę čempionato lenktynėse ir tapti klasės nugalėtojais „Le Mane". Mūsų „Garage 56" projektai nutiesė kelią į „LM P1" ir leido praktikoje pritaikyti sukurtus naujoviškus sprendimus. Mes daug ko išmokome iš be galo sudėtingo „Nissan ZEOD RC" hibridizacijos proceso. Įgytą patirtį pritaikėme ir šiame projekte."

„LM P1" automobiliai yra ekstremaliausi sportiniai automobiliai šių dienų lenktynėse. Todėl „Nissan" ir „NISMO" negali praleisti progos išbandyti naujoves pačiu aukščiausiu lygiu.

„Šiuose automobiliuose įdiegtos pačios pažangiausios šiuolaikinėms lenktynėms pritaikytos technologijos – galingos energijos regeneracinės sistemos, ypač ekonomiški varikliai ir įspūdingi aerodinaminiai sprendimai. Jie yra lengvi, patvarūs ir ypač greiti" – pasakojo „Nissan LM P1" komandos vadovas Benas Bowlby. – „Tai ilgų nuotolių lenktynėms pritaikyti automobiliai, kurių važiavimo trukmė per vienerias lenktynes „Le Mano" trasoje beveik prilygsta visam „F1" sezonui. Tai visiškai kitoks iššūkis nei „F1" lenktynės. Šių lenktyninių automobilių važiavimas daug labiau susijęs su serijiniais automobiliais. Jei, pavyzdžiui, vykstate iš Londono į Edinburgą, jūs tikitės, kad automobilis sėkmingai įveiks šį atstumą, bus greitas, stabilus, komfortiškas ir saugus, o prireikus išsukti iš greitkelio ir važiuoti šalutiniais keliais bus nepriekaištingai valdomas ir užtikrins patikimą sukibimą. Panaši užduotis tenka ir „Le Mano" lenktynėse dalyvaujantiems automobiliams. Taigi būtinas greitas, efektyvus ir saugus automobilis."

FIA Pasaulio ištvermės lenktynių čempionatas suteikia gamintojams galimybę kurti naujas technologijas ir pritaikyti jas savo serijiniams automobiliams.  Kai pagrindinis tikslas yra energijos ekonomija, nėra geresnės technologijų bandymų vietos nei 24 val. trukmės ištvermės lenktynės, kurių pabaigoje pirmosios ir antrosios vietų nugalėtojus gali skirti tik sekundžių dalys.

„Mes esame tvirtai pasiryžę „LM P1" automobiliui sukurtas technologijas pritaikyti ir „Nissan" serijiniams automobiliams" – teigė de Vriesas. – „Mes kuriame tokios pat konfigūracijos linijinį ir ypač efektyvų V6 variklį su dviem turbokompresoriais, koks montuojamas dabartiniame „Nissan GT-R". Tai daug efektyvesnis, tačiau toks pat galingas galios agregatas su tiesioginio įpurškimo sistema. Jis gali tapti „GT-R" ateities variklių pradininku. Lenktynėse išbandoma mūsų kinetinės energijos regeneracinė sistema ateityje taip pat gali būti montuojama serijiniuose automobiliuose."

Būti tarp geriausiųjų pasaulyje ir kovoti dėl pergalės yra drąsus „Nissan" žingsnis. „Nissan" sau iškėlė nelengvą uždavinį – jos laukia nuo seno įsitvirtinę konkurentai ir ypač įtemptas FIA Pasaulio ištvermės lenktynių čempionatas. „Nissan NISMO" komanda kaip niekad iki šiol kovos dėl aukščiausio laiptelio ant nugalėtojų pakylos.

„Viskas, ko aš trokštu, tai būti tikras, kad komanda padarė viską, ką galėjo" – tvirtino „NISMO" pasaulinės prekės ženklo, rinkodaros ir prekybos plėtros direktorius Darrenas Coxas. – „Mūsų siekiai turi būti įgyvendinami įdedant visas pastangas. Į tai mes ir esame susikoncentravę. Yra daug dalykų, kurių negalime kontroliuoti, pavyzdžiui, mes nežinome, kur bus mūsų varžovai per pirmąsias lenktynes. Aš būsiu laimingas, jei mes padarysime viską, kas nuo mūsų priklauso. Jei mes ir toliau stengsimės visomis savo išgalėmis, pasieksime gerų rezultatų. Taigi mūsų tikslas yra tiesiog stengtis viską padaryti kuo geriau. Manau, kad bendros mūsų grupės pastangos duos puikių rezultatų."

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?