„Nissan“ į Le Mano 24 val. lenktynes grįžta su 1 250 AG išvystančiu automobiliu

Kai per „Super-Bowl“ reklamą pasaulis išvydo naująją „Nissan Maxima“, daug kas susižavėjo visai ne šiuo automobiliu, o lenktyniniu, matomu reklamos pradžioje ir viduryje. Ir tik visai nesenai „Nissan“ papasakojo daugiau apie reklamoje rodomą „GT-R LM Nismo“.
„Nissan GT-R LM NISMO“
„Nissan GT-R LM NISMO“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Tai be galo inovatyvus automobilis, kurio priekyje esantis 3 litrų darbinio tūrio V6 benzininis variklis su kinetinės energijos atgavimo sistema suka priekinius automobilio ratus. Variklis suporuotas su 5 bėgių sekvencine pavarų dėže, su perjungimo svirtelėmis prie vairo. 

„Nissan“ nuotr./Shoichi Miyatani, NISMO vadovas
„Nissan“ nuotr./Shoichi Miyatani, NISMO vadovas

Sveriantis viso labo vos 880 kg, „Nissan“ šiais metais bandys priešintis „Audi“ „Porsche“ „Toyota“ ir pasiekti pergalę Le Mano 24 valandų lenktynėse. „Nissan GT-R LM Nismo“ taip pat varžysis ir LM P1 klasės „FIA čempionate“ aukščiausioje automobilių sporto kategorijoje, debiutinėse varžybose balandžio 12 d. Silverstone. Aišku, svarbiausios lenktynės „Nissan“ komandai bus Le Mano 24 valandų.

„Tai inovacija, kuri jaudina. Patvarumas šiame automobilyje yra aukščiausiame lygyje, o Le Mano lenktynių techniniai reikalavimai leidžia mums generuoti naujas idėjas automobilyje. Mūsų rekordas Le Mano lenktynėse – 3 vieta bendroje įskaitoje, taigi čia mes turime nebaigtų reikalų. Mes norime laimėti, mes žinome kaip tai padaryti – vardan mūsų klientų, darbuotojų ir fanų. Varžybos yra neįprastai sunkios ir mus jaudina šis iššūkis“ – apie ambicijas kalba „Nismo“ prezidentas Shoichi Miyatani.

„Nissan“ taip pat skelbia, kad „Nismo“ 2015 metų sezone vairuos 2009 metų Le Mano nugalėtojas Marcas Gene. Pilna vairuotojų komanda bus paskelbta vėliau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis