Geriausias metų pasiūlymas! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti

Oficialu: FIA apribojo F-1 variklių reguliavimą

Tarptautinė automobilių federacija (FIA) „Formulės-1“ komandoms išsiuntė nuo šio savaitgalio Vengrijos GP etapo įsigaliosiančią techninę direktyvą, kuria apribojo ginčytiną variklių reguliavimo praktiką, skelbia BBC.
F-1 vairas
F-1 vairas / „Scanpix“ nuotr.

Organizacija tokių veiksmų ėmėsi po to, kai praėjusio savaitgalio Vokietijos GP metu nustatė, jog „Red Bull“ komanda savo „Renault“ variklius yra sureguliavusi taip, kad šie viduriniame sūkių intervale sukuria pastebimai mažesnį sukimo momentą nei teoriškai galėtų. Tokiu būdu gali būti pagamintas papildomas išmetamųjų dujų kiekis aerodinaminiais elementams apipūsti bei sukuriamas uždraustos traukos kontrolės sistemos efektas.

Įsigaliojus FIA direktyvai, kiekviena „Formulės-1“ komanda turės pasirinkti vieną iš pirmosiose keturiose sezono lenktynėse naudotų variklio reguliavimo schemų kaip pagrindą naudojimui tolesniuose etapuose, kurių metu motorų veikimo nustatymai – konkrečiai, sukimo momentas prie atitinkamo sūkių skaičiaus – galės skirtis ne daugiau kaip 2 proc. nuo pradinių, o uždegimo kampas – ne daugiau 2,5 proc.

Toks reglamentavimas reiškia, kad ši FIA techninė direktyva gali paveikti ne tik „Red Bull“ komandos, bet ir kitų ekipų pajėgumą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kokias tvoras ir kodėl šiemet renkasi namų savininkai?
Reklama
Daugiau Pliusų sporto entuziastams:„Gym+“ vėl plečiasi
Reklama
„Teleloto“ naujienos ne tik tarp vedėjų: nuo šiol laimės visi studijos žaidėjai
30 metų su ypatingais vaikais dirbanti mokytoja Irutė: neįsivaizduoju, kaip galime skirstyti vaikus