Renginio metu svečiai ir visi pristatymo ceremonijos dalyviai galėjo iš arčiau susipažinti su „CFMOTO Factory Racing Team“ technika. Ekspozicijai buvo paruoštas Adomo Gančieriaus keturratis „CFORCE 1000“, naujasis gamyklos kūrinys – motobagis „ZFORCE 1000 SPORT“, kuriuo lenktyniauja Antanas ir Audra Kanopkinai bei vienu modeliu senesnis „ZFORCE 1000“, varžybose naudojamas Daliaus Mockapetrio ir Fausto Kučio dueto.
Beje, pastarajame buvo įkurtas stimuliatorius – sumontavus specialų vairą ir pritaikius monitorių, renginio svečiai galėjo sėsti į bagį ir įveikti vieną ar kelis greičio ruožus virtualiose Dakaro lenktynėse.
Taip pat buvo pristatytas ir naujasis komandos mikroautobusas, kurį įrengė ir darbui lenktynėse pritaikė „Tukada Tech“ kompanija. Publikai taip pat buvo pristatyti ir dvylika komandos narių – pilotai, šturmanai, mechanikai ir media komanda.
Tačiau ne ką mažiau nei lenktynių technika susirinkusią publiką domino „CFMOTO Factory Racing Team“ ekipos šio sezono planas. Ne paslaptis, kad dėl koronaviruso lenktynių kalendorius kaip reikiant išsiderino visame pasaulyje ir daugelyje sporto šakų.
Jau artėjančią savaitę „CFMOTO Factory Racing Team“ ekipa turėjo skristi į Alžyrą ir startuoti „Tuareg Rallye“ varžybose, tačiau jos, likus vos porai savaičių iki renginio, buvo atšauktos. Nors viešbučiai ir skrydžiai jau buvo užsakyti ir komandai teko susidurti su pirmaisiais nuostoliais, tai ne vienintelės varžybos, kurios pakibo ant plauko.
Kaip teigia komandos lenktynininkas Antanas Kanopkinas, kol kas dar ne visi metų renginiai atšaukti, tad komanda seka informaciją ir tikisi, kad keblumai dėl plintančio viruso yra laikini ir bent jau dalį plano įgyvendinti pavyks.
„Pasiekus susitarimą su „CFMOTO“ gamykla Kinijoje ir tapus gamykline komanda, mūsų tikslas buvo pirmaisiais metais maksimaliai testuoti „CFMOTO“ techniką varžybų sąlygomis. Šiemet planavome važiuoti į „Tuareg Rallye“ Alžyre, „Breslau Rallye“ Lenkijoje bei „Hunt The Wolf“ Rumunijoje. Taip pat ruošėmės dalyvauti ir varžybose Lietuvoje, bet kol kas į pirmąsias užsienio varžybas Afrikoje nevažiuojame.
Ar šių metų suplanuotos varžybos vyks, priklausys nuo situacijos pasaulyje ir Lietuvoje. Dabar negalime nieko pasakyti konkrečiai, nes situacija keičiasi nebe dienomis, o valandomis.
Kaip toliau bus – matysime. Ateityje, kitais metais esame užsibrėžę startuoti Merzugos ralyje, „Africa Eco Race“, Albanijos ralyje, Šilko kelyje, Kazachstano ralyje. Iki šiol visas mūsų pasiruošimo planas, kurį dėliojome, turėjo būti skirtas mūsų tikslui 2022-aisiais metais startuoti Dakaro ralyje Saudo Arabijoje.
Tačiau nenuleidžiame rankų, šiemet testuosime savo techniką privačiai, ne varžybose, o jei situacija gerės ir varžybų nebeatšaukinės, nebejotinai startuosime tiek Lietuvoje, tiek užsienyje. Komanda sukomplektuota, technika paruošta, įdėjome daug darbo ir pastangų ją tobulinant, kad ši atlaikytų maksimalius išbandymus. Dabar degame noru stoti prie starto“, – kalbėjo Antanas Kanopkinas.
Naujoji „CFMOTO Factory Racing Team“ šiemet jau spėjo sudalyvauti vieneriose varžybose ir jose lipti ant prizininkų podiumo. Pabradės ir Švenčionių apylinkėse vasarį vykusiame pirmame Lietuvos „Baja“ čempionato etape Daliaus Mockapetrio ir Fausto Kučio duetas „Side by Side“ klasėje iškovojo antrąją vietą.