Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Opel“ pristatė 330 arklio galių turintį „Astra TCR“

„Opel“ kruopščiai pasiruošė TCR („Touring Car Racing“ – ang. „Kėbulinių automobilių lenktynės“) žiedinių lenktynių čempionato prezentacijai, kuri vyko „Jules Tacheny“ trasoje Belgijoje, Meteto mieste. Kompanija klientams pirmą kartą pristatė savo naują, lenktynėms skirtą modelį.
„Opel Astra TCR“
„Opel Astra TCR“ / „Opel“ nuotr.

„Opel Astra TCR“ pasižymi puikiu moderniausių lenktynių technologijų ir efektyvaus saugumo deriniu, tačiau yra labai artimas serijinės gamybos modeliams. Naujasis modelis leis komandoms dalyvauti tiek trumpų, tiek ilgų distancijų lenktynėse, pavyzdžiui 24 valandų lenktynėse Niurburgringo trasoje.

Penkerių durų „Astra“ gali pasigirti itin pažangiu, turbokompresorių turinčiu varikliu, kuris išvysto 330 AG galią ir pasiekia didžiausią 420 Nm sukimo momentą (abu rodikliai atitinka „Balance of Performance“ koncepciją).

„Opel“ nuotr./„Opel Astra TCR“
„Opel“ nuotr./„Opel Astra TCR“

Didžiulė galia ir 1200 kg svoris užtikrina nežabojamą automobilio veržlumą. Galia priekiniams ratams perduodama per 6 pavarų sekvencinę greičių dėžę, kurios perjungimo svirtelės sumontuotos ant vairo. Sukibimą užtikrina dviejų diskų sportinė sankaba.

Perjungiant žemesnę pavarą automatizuota dvigubos sankabos sistema sukuria ypatingą stabilumą. Sustabdyti lenktyninį automobilį padeda 378 mm priekiniai stabdžių diskai ir 6 stūmoklių stabdžių apkabos bei 265 mm galiniai stabdžių diskai su 2 stūmoklių stabdžių apkabomis. Vairuotojas gali reguliuoti stabdžių balansą neišlipdamas iš automobilio.

„Opel“ nuotr./„Opel Astra TCR“
„Opel“ nuotr./„Opel Astra TCR“

Pilnai reguliuojama važiuoklė derinama su moderniausiomis technologijomis. Puikią aerodinamiką užtikrinantis reguliuojamas priekinis oro aptakas ir galinis oro aptakas yra neatsiejami TCR automobilių komponentai. Elektroninės pagalbos sistemos, tokios kaip ABS ir ESP šiems automobiliams yra draudžiamos.

Tam, kad klientai galėtų savo „Astra TCR“ vairuoti daugybę metų be didesnių investicijų automobilio priežiūrai, gamintojai pasirūpino, kad automobilis atitiktų Tarptautinės automobilių asociacijos (FIA) keliamus reikalavimus, kurie bus privalomi nuo 2017 metų. Vienas tokių – 100 l talpos degalų bakas.

„Opel“ nuotr./„Opel Astra TCR“
„Opel“ nuotr./„Opel Astra TCR“

Dalyvavimas žiedinėse „Touring Car Racing Series“ lenktynėse tęsia ilgalaikę ir labai sėkmingą „Opel“ automobilių sporto tradiciją. Žiedinės lenktynės visuomet buvo kertinis „Opel“ automobilių sporto akmuo. Kompanija sėkmingai dalyvavo įvairiose varžybose visoje Europoje, pavyzdžiui Vokietijos žiedinių lenktynių čempionate (DTM), bei nacionaliniuose čempionatuose, tokiuose kaip „German Supertouring Championship“ (SWT). TCR puikiai atspindi savo filosofiją – tai galingas, įspūdinga išvaizda, artimumu serijiniams automobiliams ir prieinama kaina pasižymintis automobilis. Jis pateisina visus šiuolaikiškų klientų lūkesčius.

TCR čempionatas suteikia „Opel“ puikią galimybę pristatyti naują pažangų modelį automobilių sporto visuomenei ir su ja susijusioms rinkoms. Įvairūs nacionaliniai čempionatai, įskaitant „TCR Series“, kurį organizuoti padeda ilgametis „Opel“ partneris Vokietijos automobilių klubas ADAC, yra puiki galimybė pademonstruoti „Opel“ komandoms savo gebėjimus. Trijų krypčių (nacionalinės, kontinentinės varžybos bei tarptautinis „TCR International Series“ čempionatas) lenktynės leidžia klientams tuo pačiu automobiliu varžytis visame pasaulyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai
Reklama
Namuose drėgna, kaupiasi kondensatas ant langų. Kaip apsaugoti savo namus nuo pelėsio?
Reklama
Advento kalendoriai – nuo paprastos tradicijos iki prabangos segmento