Komandos vadovai kalbėjo, kad jei automobilio darbas bus nepriekaištingas esant tiek daug sniego, galima sakyti, kad techniškai bus pasiruošta, bet kokiems žiemos išbandymams. Automobilio testai buvo atliekami 8,8 kilometro ilgio ruože, kurių metu komanda siekė išgauti geriausius automobilio reguliavimo variantus ir taip tinkamai pasiruošti ateinančiam Norvegijos raliui. Taipogi, tai buvo pirmas kartas kai visa komanda dirbo kartu. Bendras komandos darbas taip pat buvo itin svarbus tam, kad varžybų metu nekiltų nesklandumų.
„Šis automobilis gerokai skiriasi nuo ankstesnio „Subaru“. Skirtingas yra automobilio valdymas, stabdymas, pakaba ir dar daug niuansų, todėl reikia laiko priprasti. Mes šiek tiek pakeitėme automobilio nustatymus – regis, dabar jis važiuoja geriau. Būtų šaunu ateinančiame etape aplenkti nors vieną „C4“ („Citroen“)“, – sakė Peteris Solbergas.