Pagerinęs savo paties rekordą lenktynininkas siekia naujo – dar įspūdingesnio

Lenktynininkas ir sportinio vairavimo mokytojas Renaldas Šeinauskas žinomas ne tik rezultatais ralio trasose. Jis garsėja ir įspūdingais automobilio triukais, kuriuos paverčia rekordais. Praėjusį savaitgalį pagerinęs vieną savo rekordą, jis jau rengiasi dar sudėtingesniam ir įspūdingesniam, rašoma pranešime.
Renginio akimirka
Renginio akimirka / Komandos nuotr.

Praėjusį savaitgalį Alytuje traukos („drag“) varžybų žiūrovai ir dalyviai taip pat tapo ir Lietuvos rekordo liudytojais. R. Šeinauskas pagerino jam pačiam priklausiusį Lietuvos rekordą ir automobiliu ant dviejų šoninių ratų įveikė 210,42 metro. Tiek, kiek daugiausia leido gatvėje įrengtos traukos lenktynių trasos ilgis.

Ankstesnis rekordas, kurį R. Šeinauskas su BMW užfiksavo pernai Palangoje „Aurum 1006 km“ lenktynių metu, buvo 118,18 metro.

„Organizatoriai pakvietė parodyti važiavimą ant dviejų ratų. Nusprendėme, kad jei jau važiuojame, tai važiuojame ne veltui, o siekti dar vieno rekordo. Ir mums pavyko. Įveikėme visą „drago“ tiesiąją ir dar šiek tiek daugiau“, – sakė R. Šeinauskas.

Be šio rekordo R. Šeinauskui priklauso ir dar du Lietuvos rekordai – su „Subaru“ atliktas toliausias šuolis ralio automobiliu nuo tramplino, kurio aukštis ne didesnis nei 70 cm. Taip pat pilotas BMW automobiliu pasiekė rekordą, atlikęs 360 laipsnių suktuką („saulutę“) itin ribotame plote.

Alytuje savo paties rekordą pagerinęs R. Šeinauskas jau po poros savaičių Palangoje „Aurum 1006 km“ lenktynių savaitgalį sieks dar vieno rekordo.

„Kiek žinau, tokio triuko iki šiol Lietuvos rekordų knygoje dar nėra registruota. Intensyviai jam rengiuosi pats, specialiai treniruojuosi ir rengiu automobilį. Kol kas galiu atskleisti tik tai, kad atlikdamas triuką prie vairo nebūsiu“, – sakė R. Šeinauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis