„Pastaruoju metu daug ir intensyviai dirbome, kad pritrauktume naujų, stiprių partnerių, išspręstume kurį laiką šiek tiek strigusius komandos biudžeto klausimus ir galėtume visą dėmesį sutelkti į tolesnį pasirengimą kitų metų Dakaro raliui. Džiaugiuosi partneryste su „Husqvarna Lietuva“, nes šis prekės ženklas tiek prieš 20 metų, tiek dabar yra savo segmento lyderis, simbolizuojantis patikimumą ir užtikrintumą, o įtampos kupinu pandemijos laikotarpiu to labiausiai ir reikia“, – sako V.Žala.
Komandos lūkesčiai pozityvūs
Lenktynininko teigimu, praėję metai dėl koronaviruso pandemijos buvo labai įtempti tiek Dakaro ralio organizatoriams, tiek jo dalyviams, tačiau šiemet jaučiamas pozityvesnis nusiteikimas, tad optimistiniai ir komandos lūkesčiai. Tiesa, nors komanda dėl automobilio gedimo buvo priversta iš paskutinio Dakaro ralio pasitraukti jau antrame lenktynių etape, lenktynių pradžioje V. Žala jau antrus metus iš eilės demonstravo lyderių tempą.
„Sportas mums labai artimas, esame prisidėję prie daugelio gražių pergalių. Nors su automobilių sporto atstovais anksčiau bendradarbiauti neteko, esame ilgamečiai Kauno „Žalgirio“ rėmėjai. Taip, Lietuva vadinama krepšinio šalimi, tačiau pastaraisiais metais auga visuomenės dėmesys ir kitoms sporto šakoms, tarp jų ir Dakaro raliui bei jame dalyvaujantiems mūsų šalies ekipažams. Didžiuojamės galėdami tapti Vaidoto Žalos ir jo komandos partneriais: tikime jų entuziazmu, veržlumu bei energija, kurie tokie artimi ir mūsų prekės ženklui“, – kalba „Husqvarna Lietuva“ direktorius Aidas Lebeda.
Pasak V.Žalos, pasiruošimas pasaulio dėmesį prikaustančioms bekelės lenktynėms vyksta ištisus metus, o taikant į aukštus rezultatus svarbus ne tik optimalus biudžetas, bet ir puiki fizinė būklė, nuolat lavinami vairavimo įgūdžiai. Tad V.Žala sieks koncentruotis į tai, ką moka geriausiai: jau artimiausiu metu jis ruošiasi startuoti lenktynėse tiek užsienyje, tiek ir Lietuvoje.
„Gegužės mėnesį laukia FIA Cross Country Pasaulio taurės etapas Ispanijoje. Iki to laiko atsisėsti į automobilį sportiniu režimu galimybių greičiausiai nebus, tačiau tikiuosi atsigriebti vasarą, kai vyks Lietuvos automobilių ralio čempionatas“, – pasakoja lenktynininkas, pastaruosius dvejus metus iškovojęs čempiono vardą.
Fizinei formai palaikyti – sodo darbai
V.Žala juokauja, kad bendradarbiavimas su „Husqvarna Lietuva“ jam artimas ir todėl, kad šio gamintojo vejos pjovimo traktoriukas buvo jo pirmoji transporto priemonė ankstyvoje jaunystėje. „Kai dar neturėjau nei vairuotojo pažymėjimo, nei didelių ambicijų, daugybę kilometrų aplink tėvų namą esu prisukęs su tuo traktoriuku“, – šypsosi lenktynininkas.
Paklaustas, koks jo santykis su sodo darbais šiuo metu, kai gyvenimo ritmas tapo intensyvus, jis tikina, kad tokių darbų nesikrato.
„Man sodo darbai imponuoja iš fizinio aktyvumo pusės. Tai yra proga pajudėti ir išvalyti mintis žalioje aplinkoje. Todėl ir pas tėvus, ir pas senelius mielai imuosi bet kokios ūkinės veiklos: skaldau malkas, pjaunu veją, geniu gyvatvores. Kita vertus, šiais laikais žmonių užimtumas išties yra labai didelis ir gali būti sudėtinga skirti laiko reguliariai aplinkos priežiūrai, ypač kassavaitiniam žolės pjovimui, todėl labai gerai, kad yra sprendimų, kurie darbus sode gali nuveikti už mus“, – svarsto V.Žala.