Praėjusį savaitgalį prasidėjusiame aštuonių dienų bekelės ralyje dalyviai įveikė jau daugiau nei pusę 1 710 km maršruto bekele. Motociklų „Cross Country“ įskaitoje po penkių dienų užtikrintai pirmauja lietuvis Arūnas Gelažninkas, nuo antroje vietoje esančio vokiečio Franko Modelio atsiplėšęs beveik visa valanda ir 15 minučių.
„Įpusėjus penktosios dienos greičio ruožams sudilo padangos užpildas, suprastėjo motociklo valdymo savybės, teko nusimesti greitį. Bet finišavau sėkmingai, nepadariau jokių grubių klaidų naviguodamas, tad dar labiau padidinau savo persvarą prieš varžovus. Tai viskas kaip ir gerai. O visos techninės problemos susitvarko per naktį“, – sakė Arūnas Gelažninkas.
Pirmosiomis dienomis jį vijosi kitas tautietis Aidas Bubinas, tačiau trečią ir ketvirtą dieną jį kamavo nesėkmės: nusimontavo padanga, jis prarado daug laiko montuodamas ją plikomis rankomis kalnuose, taip pat motociklininkas buvo patekęs ir į avariją su prieš trasa važiavusiu kitų dalyvių visureigiu. Jis prarado vieną poziciją, tačiau lenktynes tęsia toliau. Vis tik pabėgti išvengti nuotykių jam nepavyksta:
„Po antrojo penktosios dienos greičio ruožo pradėjo gesti mano motociklas. Apžiūrėdamas jį pamačiau, kad degalai pro šoną bėga. Kažkokia šaka degalų žarnelę prapjovė. Nukirpau ją, vėl surišau, užspaudžiau ir finišavau. Gerai, kad buvau užsipylęs pilną baką, nors tiek degalų nereikėjo. Kitaip būčiau nepasiekęs finišo. Tačiau čia, priešingai nei krose, litras degalų yra daug svarbiau, nei vienu kitu kilogramu lengvesnis motociklas“, – pasakojo A. Bubinas.
Jis po penkių ralio dienų gana saugiai įsitaisęs trečioje pozicijoje. Iki antroje vietoje esančio vokiečio Franko Modelio – daugiau nei valanda lenktynių laiko. Ketvirtoje vietoje olandas Michaelis Shutellis nuo Aido atsilieka beveik penkiolika minučių.
Dar vienas lietuvis Andrius Liškus įsitaisęs 6 pozicijoje. Penktąją „Balkan Offroad Rallye“ dieną jo motociklas pradėjo nebesikurti. Nepavykdavo jo užvesti nei starterio, nei kojelės pagalba, užsikūrė tik stumiamas nuo kalno, tad Andrius važiavo atsargiai, vengdamas bet kokios situacijos, kur jo „Honda“ galėtų užgesti.
Tuo tarpu į 9 vietą nukritęs Leonidas Kapustinas skundėsi pakabos darbu. Važiuodamas per aštrius ir tankiai ant takelio sukritusius akmenis jis negalėjo tinkamai valdyti motociklo, naktį prieš 6 dieną jis sėdo perrinkinėti amortizatorių. Eugenijus Petruškevičius po 5 dienų yra 11-oje pozicijoje.