Nors toks iššūkis atrodė sunkiai įveikiamas ir fiziškai, ir logistikos prasme, komanda susitelkė, numatė keletą galimų kelionės variantų ir žadėjo startuoti Palangos gintariniame pragare automobiliu „Lamborghini Huracan Supertrofeo“.
Tam tikslui net ir į Portugaliją šiauliečiai vežėsi du „Lamborghini“ – kad vilkikas iš Algarvės atvažiuotų tiesiai į Palangą. Norėdami pagreitinti logistiką, lenktynininkai į vilkiką sodino du vairuotojus. Bet ne viskas įvyko pagal planą.
Pirmadienio rytą, komandai atvykus į Lisabonos oro uostą, netikėtai (be jokio išankstinio perspėjimo) paaiškėjo, kad skrydis iš Lisabonos į Rygą per Diuseldorfą atšauktas. Galimai dėl streikų.
Oro uoste nusidriekė ilgos eilės prie keleivių aptarnavimo skyriaus langelių, kilo sumaištis. Pralaukę beveik tris valandas eilėje, lenktynininkai išgirdo TAP avialinijų darbuotojo atsakymą, kad jis gali padėti tik kuponais maistui. Nei lėktuvo, nei nakvynės jis negalėjo pasiūlyti.
Todėl komandai reikėjo sugalvoti naują planą, kaip parsirasti namo. Eugenijus Andrulis, komandos vadovas, paskambino tiesiai į „Air Baltic“ atstovybę ir paaiškino, koks rimtas reikalas – komanda gali nuskristi į Palangą vėliau, nei spės nuvažiuoti vilkikas...
Dalis įstrigo Frankfurte, dalis liko Lisabonoje
Galiausiai buvo rastas sprendimas skraidinti komandą skirtingais reisais iki Rygos. Taigi, jei viskas pavyks, Lietuvą lenktynininkai pasieks jau trečiadienio naktį ir iškart lėks į Palangą.
Bet ir čia nuotykiai nesibaigė. Pirmoji komandos dalis, ankstyvą antradienio rytą skridusi per Frankfurtą, įstrigo Vokietijoje dėl vėluojančių skrydžių. Taigi kelionė susiklostė labai sudėtingai.
Antroji dalis bandys skristi tiesiai į Rygą antradienio vakarą.
Lenktynininkai neslepia, kad gal po tokių nuotykių ir pritrūko miego, tačiau kovinės dvasios jie neprarado.