Visą lenktynių eigą su video rasite čia.
Speciali lenktynių rubrika: nuotraukos, straipsniai, video.
Jau po audringos kvalifikacijos, kurioje tik paskutinę minutę „pole“ poziciją iškovojo „Circle K“ pilotas Ralf Aron, o trasos įveikimo rezultatą pagerino ir Paulius Paškevičius su „Gera Dovana RD Signs“ Lamborghini.
Būtent šie du pilotai ir aiškinosi santykius lenktynių starte. Pasikartojo pernykštė istorija, kai Paulius, startavę iš antrosios pozicijos, pirmoje tiesiojoje iššoko į pirmąją vietą. Tik šįkart jis nesuklydo Klaipėdos apsisukime ir vienu metu buvo netgi gerokai atsiplėšęs nuo esto su „Audi GT3“. Tai buvo kiek netikėta, tačiau Paulių netrukus pristabdė lėtesni varžovai, o Estijos pilotas nuramino startinį jaudulį.
Tame pačiame Klaipėdos posūkyje susiklostė situacija, kai P.Paškevičius turėjo praleisti vidine trajektorija važiavusį komandos TREVIO BMW M4. Kur du pešasi, trečias laimi, lyderius aplenkė kita „Circle K“ Audi GT3. Nuo to laiko „Gera Dovana RD Signs“ ėmė nesisekti, galiausiai net užsidegė stabdžiai. Vėliau degalinėje teko laukti, kol varžovai susimokės už degalus, nes negalėjo papildyti bako.
Tačiau, jau pirmajame lenktynių trečdalyje, į priekį išsiveržė du „Porsche 992 GT3 CUP“. Tai – Roberto Kupčiko į priekį vedama „Porsche Baltic“ ir „LG Oled“. Tiesa, pastarosios komandos pilotas M.Vergeris kelis kartus suklydo Klaipėdos posūkyje ir prarado brangaus laiko.
Iš esmės, pirmoji lenktynių dalis, jei užmerktume akis prieš R.Arono ir P.Paškevičiaus (Audi ir Lambo) kontaktą, nebuvo. Tiesiog daug smulkių klaidų ir kontaktų.
Antrojoje lenktynių dalyje kiek netikėtai ant viaduko, pasibaigus degalams, sustojo „Balpol“ komandos „Mercedes AMG GT3“. Šį automobilį šiemet aptarnauja ne Vokietijos, o Lenkijos komanda. Gal pritrūko pedantiškumo, nes, pirminiais duomenimis, deramai neveikė davikliai.
Nors antroje lenktynių dalyje „Circle K“ pilotai štampavo labai greitus ratus, jiems stengėsi nepasiduoti „Porche Baltic“ su itin greitu Robertu Kupčiku priešakyje. Tačiau „Porsche“ turėjo nedidelį pranašumą – jiems rečiau reikėjo užsukti į degalinę. Tačiau komanda neturėjo dar vieno Roberto – kiti pilotai buvo lėtesni ir neišsaugojo pirmos vietos.
TAIP PAT SKAITYKITE: Beveik slapta „Aurum 1006 km lenktynių“ informacija: ar visi degalinės čiaupai veikia vienodai greitai?
Lenktynės vyko nepaprastai didele sparta – pirmoji jų pusė įveikta net 54 min. greičiau, nei pernai. O ir visas renginys baigėsi rekordiškai greitai, nes saugos automobilis buvo išvažiavęs vos kelis kartus.
Iš esmės lenktynių likimas sprendėsi tik pačioje pabaigoje. Ir bet koks CODE60 galėjo dar labiau padidinti pabaigoje pirmavusio „Porsche Baltic“ šansus. Nes Robertas Kupčikas pabaigoje turėjo užleisti piloto kėdę savo lėtesniam kolegai. Tačiau taip nenutiko – abu „Jutos“ („Circle K“ ekipažai atsikovojo pirmąją ir antrąją vietas, o trečias finišavo Mantas Janavičius („LG Oled“). Tai jau antra iš eilės pamečiui trečioji komandos vieta, todėl Mantas finiše kraipė galvą ir skaičiavo, kiek atsiliko nuo atros pozicijos.
Ketvirtoje vietoje likę „Porsche Baltic“ vyrukai neturėtų liūdėti, komanda labai perspektyvi ir gerai sustyguota.
Penktąja vieta labai džiaugėsi pagaliau, po daugybės išbandymų finišą pasiekusi „Ignera Bio-Circle by Dynamit“ su Lamborghini Huracan. Šešti finišavę „Gera Dovana RD Signs-Šiauliai“ taikė aukščiau, bet sutrukdė techninės problemos. Rugsėjį jų laukia 24 val. lenktynės Barselonos trasoje.