Kvalifikacijos eiga ir komentarai – tekste žemiau.
Suprasti akimirksniu
- Trasos rato ilgis – 2682 m.
- Vidutinės degalų sąnaudos viename rate – 1,6-1,7 l.
- Dalyvių skaičius – 20.
- Trasos rato įveikimo rekordas (2023 m.) – 1 min. 05,425 sek. (A.Fjordbach). 2024 m. kvalifikacijoje K.Jovaiša pagerino iki 1 min. 05,410 sek. O A.Fjorbachas iki 1 min. 05,299 sek.
Kvalifikacija skiriama į tris dalis. Iš pradžių dvi automobilių grupės (po 10) išsiaiškina, kurių pilotų rato įveikimo laikas geriausias. Kitaip tariant, kvalifikacijos sesijoje startuoja po du komandų pilotus ir skaičiuojamas jų rezultato vidurkis.
Trečioji dalis – 10-ties greičiausių „superpole“. Tokiu būdu išsiaiškinama, kokia bus galutinė greičiausių dešimtuko starto tvarka. Įdomu, kad kvalifikacijos nugalėtojai toli gražu ne visuomet laimi lenktynes.
Prieš kvalifikaciją remontuotis teko „RD Signs“ komandai – jų „Lamborghini“ apgadino komandos naujokas Timas Mulleris – netilpo Kretingos posūkyje sukdamas ant viaduko. Padangas (kliūtis) pastumdė, bet avarijų išvengė ir kelios kitos komandos.
„Superpole“ kvalifikacija: pagerintas rekordas!
Į ją pateko pernykščiai lenktynių laimėtojai „Stateta Bro“ (Mercedes AMG GT3), „LG Oled Rimo Adero“, „Baltic Caps“, „Aros Marine Dream 2 Drive“, „Bio-Circle & HSG Service by Dynami:t“, „Nebankrutuok.lt-Club Exit by RD Sign“, „Circle K miles Plus Racing Team“, „Eligita-Jusema by GSR“, „Porsche Baltic 91“, „Porsche Baltic 92“.
Neįtikėtina: Andersas Fjordbachas (Stateta Bro – Mercedes AMG GT3) pagerino trasos rato rekordą – 1:05.299 min. Prie jo priartėjo ir K.Jovaiša (1:05.410), bet vėliau apsisuko trasoje.
Kiek nusivylę kvalifikacijos „superpole“ pabaiga liko „RD Signs“, užėmę ketvirtą vietą. Piloto Pauliaus Paškevičiaus teigimu, jam buvo sutrukdyta pabaigti paskutinį greitąjį ratą. Organizatoriai sutinka, kad kliūčių buvo, bet, pasak Dariaus Jonušio, kliūtis atsirado jau kirtus rato pabaigą.
Antroji kvalifikacijos grupė (greitesni automobiliai)
Antroje dalyje į priekį šovė „Dynamit“ komanda su Karoliu Jovaiša. Jie boksuose sustojo nesibaigus skirtam laikui – juk svarbiausia dabar patekti į dešimtuką ir startuoti „superpole“.
Pirmoje stadijoje nustebino „LG Oled Rimo Adero“ komanda. Ji pasibandė „Porsche“ su lietaus padangomis. Nors nelyja, bet trasa slidoka. Todėl eksperimentuojama.
Paulius Paškevičius (RD Signs) vengė užfiskuoti greitą ratą – turėjo stoti ir „nulinti“ kompiuterį. Po pirmosios dalies tokie rezultatai:
Pirmoji kvalifikacijos grupė
Pasibaigus Q1 (pirmoji grupė, važiavę du pilotai), rezultatai tokie:
Maloniai nustebino R.Čapkausko komanda su TCR automobiliu, sugebėjusi aplenktiir „Porsche GT4“.
Po pirmosios kvalifikacijos vairuotojų grupės pirmos pamainos važiavimų rezultatai tokie: