Šiemet viskas prasidėjo tradiciškai: keliolika pajėgiausių Lietuvos drifterių pasiruošė Palangos trasos išbandymui ir po 18 valandos pradėjo siekti eilinio neoficialaus padangų naikinimo rekordo. Tačiau viskas baigėsi anksčiau nei tikėtasi.
Ketvirtajame Lietuvos PRO čempionato etape dalyvių parkas buvo išties įspūdingas ir visi palangiškiai bei miesto svečiai išskirtiniais automobiliais grožėtis galėjo dieną – tuomet vyko sportininkų paradas kurorto gatvėse.
Visas šoninio slydimo grožis buvo atskleistas treniruotėse bei kvalifikaciniuose važiavimuose. Varžybose Palangoje dalyvavo Lietuvos drifto karaliai Andrius Vasiliauskas su 1000 AG pasiekiančiu BMW M3 E92, Andrius Čibirka su 900 AG pasiekiančiu BMW E30, Donatas Macpreikšas su 700 AG pasiekiančiu BMW 1 E82 V8 bei keliolika kitų pajėgių sportininkų.
Šimtai susirinkusių žiūrovų išvydo ne tik pavienių sportininkų kovas, bet ir kelis porinius važiavimus – gausybės ovacijų susilaukė artimos kovos tarp Kęstučio Kelpšos ir Lino Klevinsko, Benedikto Čirbos ir D. Macpreikšo, Vyganto Rimkaus ir Tomo Bliujaus, Valdo Vindžigelskio ir Andriaus Surplio. Publika ošė ir išvydusi išskirtinių automobilių – „Nissan 200SX“ ir „Ford Sierra“ kovą, tačiau ji baigėsi labai neįprastai.
„Po pirmo važiavimo turėjau nulį taškų, tad norėjau atsirevanšuoti. Persistengiau“, – sakė Gediminas Ivanauskas.
„Nissan 200SX“ vairuotojas, geriau žinomas Ivanules pseudonimu, slysdamas paskui Robert Lisovskij su žaliuoju „Ford Sierra“, galine savo automobilio dalimi grybštelėjo trasą juosiantį atitvarą. Tokio smūgio užteko, kad kontroliuojamas slydimas taptų nevaldomu: į kitą pusę pakrypęs „Nissan“ palindo po atitvarais ir nuslydo nuo šlaito.
Varžybos nutrauktos vos prasidėjus poriniams važiavimams, tad sportininkai apdovanoti buvo pagal kvalifikacijos rezultatus. Pirmą vietą užėmė Arūnas Černevičius su 700 AG pajėgumą pasiekiančiu „BMW E36 V8 Turbo“, antras liko V. Vindžigelskis, trečias – B.Čirba.