Aistros ilgai nerimo ir pačioje autosporto bendruomenėje. Primenu, minėto „Mercedes AMG GT3“ ekipažas pyko ant teisėjų už baudas ir protestavo dėl neva atimtos pergalės. Tad nepasirodė apdovanojimuose.
H.Aleksandravičius per advokatus kreipėsi į Lietuvos automobilių sporto federaciją (LASF) „dėl aplaidaus incidento tyrimo organizavimo ir netinkamo komandos vadovo veiksmų įvertinimo...“. LASF pripažino, kad H.Aleksandravičiaus elgesio pripažinti neatsargiu negalima, jis lenktynių taisyklių nepažeidė. D.Jonušis laidoje „Gazas ir Stabdis“ tvirtino priešingai.
Ir nors aistros nenurimo iki šiol, panašu, kad liepos 13-16 d. Palangoje vėl pamatysime tris šimtaprocentines GT3 klasės raketas: dvi raudonas „Jutos“ „Audi“ ir „Balpol-SPS“ komandos naujutėlaitį „Mercedes AMG“, du „Lamborghini“ ir daugybę kitų greitų automobilių.
Taisyklių naujovės
Aistrų tikrai nesumažino ir lenktynių taisyklių pakeitimai. Prie BOP (Ballance of performance) prisideda ir kitos: laiko baudos komandoms už antrą PRO kategorijos pilotą ir geltonas vėliavas keičiantis CODE60, D.Jonušio teigimu, labai pakoreguosiantis komandų strategijas.
TAIP PAT SKAITYKITE: Gintariniu pragaru vadinamos Palangos lenktynės kaista: kuris taisyklių punktas jau dabar kelia lyderių aistras?
Svarbi naujiena, kad lenktynių organizatorius D.Jonušis šiemet vadovauti renginiui pakvietė buvusį Creventic klubo (organizuojančio 24h series lenktynes) atstovą Martin van de Pavert, turintį daug patirties. Taip pat naudos tą pačią laiko matavimo sistemą, kurią naudoja minėtas Creventic klubas tarptautinėse lenktynėse.
Plačiau apie taisyklių naujoves, kurios gali dar labiau padidinti lenktynių intrigą, galite sužinoti pasižiūrėję laidą „Gazas ir Stabdis“ šiame tekste aukščiau. Arba išsamų aprašymą rasite žemiau – dalyje, kurią gali skaityti tik 15min prenumeratoriai.