Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Palangos trasą išbandžiusi „Breitto & Baltic Caps“ trijulė dėl sekundžių nesiplėšė – kol kas per slidu

Ketvirtadienio rytą visi „Aurum 1006 km“ lenktynių dalyviai su savo technika atvyko į Palangos Vytauto gatvę, kurioje surengtas dalyvių paradas ir sprinto lenktynės. Čia ant scenos prisistatyti publikai lipo ir „Breitto & Baltic Caps“ komanda, kuri vėliau kartu su kitomis ekipomis pagrindinėje lenktynių trasoje turėjo treniruočių sesijas, rašoma pranešime.
„Breitto & Baltic Caps“ komanda Palangoje
„Breitto & Baltic Caps“ komanda Palangoje / Komandos nuotr.

„Breitto & Baltic Caps“ ekipą „Aurum 1006 km“ lenktynėse sudaro trys pilotai – Nyderlandų lenktynininkas Bas Schouten bei du lietuviai – Klaudas Bučinskas ir Povilas Gutauskas. Ekipai vadovauja Edvinas Arkušauskas.

Ketvirtadienį pirmasis į treniruočių sesiją su „BMW M4 Silhouette“ išvažiavo būtent Bas Schouten, kuris po savo važiavimo tvirtino, kad kol kas trasoje demonstruoti aukščiausią tempą sudėtinga. To priežastis paprasta – trasoje vis dar daug dulkių, kurios būtent per treniruotes ir turėtų nusivalyti nuo trasos paviršiaus.

„Aš važiavau pakankamai trumpai. Daugiau tam, kad pažiūrėčiau, ar viskas gerai su automobiliu, su nustatymais. Leidau daugiau pavažiuoti Klaudui ir Povilui, kad susipažintų su trasa, su mašina. Man ši trasa puikiai žinoma, buvau čia ne kartą. Kol kas planuojame tam tikrus automobilio reguliavimus priekinėje pakaboje, kadangi jaučiasi šioks toks nepasukamumas. Tačiau dabar sunku kažką pasakyti apie tikruosius nustatymus, nes trasa yra dulkina, purvina, vis tiek negali važiuoti pilnu tempu. Tai su nustatymų paieškomis kol kas nepersistengsime, žiūrėsime vėliau“, – sakė Bas Schouten.

Kad trasoje esančios dulkės yra slidžios savo kailiu išbandė kitas komandos pilotas Klaudas Bučinskas. Jis praslydo vieną posūkį, tačiau kriminalų išvengti pavyko. Atbulinę pavarą panaudojęs panevėžietis grįžo į trasą ir sėkmingai pabaigė savo važiavimo sesiją.

„Viskas gerai, tik vieną stabdymą praslydau. Tiesiog pabandžiau vėliau pastabdyti. Tai sugaišau laiko, kol apsisukau. Vėliau, po to sustojimo trasoje neįsijungė aukštesnė pavara, bet grįžus į techninę zoną komanda pasakė, kad žino, kas negerai ir viskas toliau veikia be priekaištų. Automobilis kol kas man dar sunkiai „limpa“, bet dar bus tų treniruočių sesijų, tikrai bus gerai. Reikia priprasti prie naujų dalykų, prie trasos“, – kalbėjo Klaudas Bučinskas.

Dar vienas komandos pilotas, kuris pirmąją treniruočių sesiją važiavo vėliausiai, Povilas Gutauskas sakė, kad jam taip pat dar reikia įveikti šiek tiek daugiau kilometrų šioje trasoje, kad pavyktų suprasti perprasti visas smulkmenas, kurios jau bus svarbios penktadienį kvalifikacijoje ir pagrindinėse lenktynėse šeštadienį.

„Dar truputį nesupratau to sukibimo, nes trasa slidi ir nesinorėjo ant jos bandyti tų automobilio galimybių. Šiaip viskas gerai, mašina važiuoja, viskas nuostabu. Kitose treniruotėse jau tikrai bandysime greitėti. Rezervo tiek iš savęs, tiek iš automobilio dar labai daug“, – kalbėjo Povilas Gutauskas.

„Breitto & Baltic Caps“ ekipos „BMW M4 Silhouette“ „Aurum 1006 km“ lenktynėse pažymėtas septintuoju starto numeriu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?