Pamatykite: „Lexus TEAM LT“ ginklas „Eneos 1000 km“ lenktynėms

Vilniuje apie automobilius rašančius žurnalistus pakvietė automobilių gamintojo „Lexus“ atstovai, kurie pristatė lenktynių komandos „Lexus Team LT“ narius.

12-os žmonių komandą sudarančios automobilių sporto komandos „Lexus TEAM LT“ pagrindinis ginklas – baltas „Lexus IS-F“ automobilis, kurį pilotuos jau praeitais metais „Eneos 1000 km“ lenktynėse su tuo pačiu automobiliu dalyvavę Dainius Kablys, Darius Baltramiejūnas ir Artūras Mrazauskas.

Po praeitais metais įvykusios nesėkmės Palangoje, kai komanda patyrusi avariją buvo priversta trauktis po 69-o rato, šiais metais grįš nusiteikę dar kovingiau ir su patobulėjusia technika.

Atsitiktinai pasirinktas automobilis – nenuvylė

Vienas komandos lenktynininkų Artūras Mrazauskas teigia, kad automobilis pas jį ir Darių Baltramiejūną, kurie prieš kelerius metus lenktyniaudavo kitu automobiliu, atsidūrė visiškai atsitiktinai. „Net neturiu tiesaus atsakymo, kodėl pasirinkom „Lexus“. Tiesiog, taip viskas susiklostė“, – teigia Artūras Mrazauskas.

Dainiaus Cuberos nuotr./„Lexus TEAM LT“ ginklas trasoje – sportinis „Lexus IS-F“ bolidas
Dainiaus Cuberos nuotr./„Lexus TEAM LT“ ginklas trasoje – sportinis „Lexus IS-F“ bolidas

Tačiau šis automobilis pasiteisino – dar būdamas su gamykliniais stabdžiais, amortizatoriais, automatine pavarų dėže, komanda su juo pirmą kartą finišavo „Eneos 1000 km“ lenktynėse ketvirtoje vietoje galutinėje įskaitoje. „Tai buvo neįtikėtina“, – teigia komandos lenktynininkas A.Mrazauskas, kuris pabrėžia, kad automobilio vidus buvo gamyklinis, daug detalių buvo nepritaikyta sportui.

Gerų žodžių lenktynininkas negailėjo ir automobilio varikliui, kuris, kaip pasirodė, yra ypač ilgaamžis: „Šiame automobilyje stovi tas pats variklis, su kuriuo mes lenktyniaujame jau nuo 2011 metų. Jis niekad negedo, o „Lexus“ dabar tokius variklius montuoja ir į serijinius automobilius.“

Koją kiša per didelis svoris

„Mūsų automobilio viršsvoris – 250 kilogramų“, – teigia A.Mrazauskas. Šie kilogramai, kaip lenktynininkai išsiaiškino, atsiranda dėl „Lexus“ inžinerinio sprendimo – masyvi priekinė automobilio dalis, dėl kurios sustiprinamas automobilio saugumas. „Pliusas tai ar minusas lenktynėse negaliu pasakyt, tačiau koks būtų mūsų greitis, jeigu šio viršsvorio nebūtų ?“, – svarsto lenktynininkas.

Lenktynininkas apgailestauja, kad dėl taisyklių negalima šalinti tam tikrų kėbulo mazgų automobilyje, taip siekiant sumažinti automobilio svorį, todėl tenka susitaikyti su viršsvorio vežiojimu.

„Nors ir tobulinome automobilį, tačiau, spėju, kad šį viršsvorį mes ir toliau turėsime, tačiau taip jau yra“, – apgailestauja Artūras Mrazauskas.

Tačiau, kaip teigia lenktynininkai, pasitenkinimo jausmas, kad nugalėjai su sunkesniu už varžovų automobiliu, atsveria apmaudą dėl automobilio viršsvorio.

Pabandyti šį automobilį komanda leido ir žurnalistams, tačiau ne visiems. Prieš tai surengę slalomo varžybas su naujaisias „Lexus“ automobiliais, sportiškojo IS-F šeimininkai išbandyti automobilį leido trims geriausius laikus slalomo varžybose pademonstravusiems žurnalistams. Tarp geriausių laikų, savo pavardę įrašė ir šių eilučių autorius. Vaizdo įraše – žurnalisto ir laidų vedėjo Dainiaus Leonavičiaus pasivažinėjimas sportiškuoju „Lexus“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų